1 års GeFoce Now medlemskap & Watch Dogs: Legion digitala nycklar

Permalänk

1 års GeFoce Now medlemskap & Watch Dogs: Legion digitala nycklar

Säljer vidare de digitala koderna jag fick i samband med Rtx 3090:t jag köpte från komplett.

En kod för Watch Dogs Legion (värde 599 kr)

En kod för ett års medlemskap i GeFoce Now (värde 708 kr)

De kan säljas separat eller tillsammans. Hade tänkt mig budgivning, säljer så snart jag är nöjd med budet. Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.

Koderna skickas digitalt direkt efter betalning.

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/30-series-watch-dog...

https://www.nvidia.com/en-us/geforce-now/#product-matrix

https://store.ubi.com/eu/watch-dogs-legion-standard-edition/5...

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Börjar med 200kr för Watch Dogs Legion.
Lägger man in koden till sitt Uplay konto sedan eller hur funkar det?

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk

210kr för Watch Dogs Legion

Visa signatur

Intel Core i7 9700K - Corsair Hydro H100i PRO RGB
ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING - HyperX 32GB 3200MHz CL16
RTX 2070 SUPER 8GB ROG STRIX GAMING OC
Corsair Force MP510B 960GB + BarraCuda Desktop 3TB
Corsair Carbide 275R Svart

Permalänk
Medlem

250kr för Watch Dogs Legion

Permalänk
Medlem
Skrivet av bärplockaren:

Börjar med 200kr för Watch Dogs Legion.
Lägger man in koden till sitt Uplay konto sedan eller hur funkar det?

Du behöver ett RTX 3000 serien kort för att claima det som jag förstår det Allt för att minimera vidareförsäljning.

Visa signatur

SSUPD Meshroom D -- MPG B650 EDGE WIFI -- AMD Ryzen 7800X3D
NH-D12L -- Corsair Vengeance PRO 32GB 6000 MHz
Palit RTX 3080 ti deshroud 2xNF-A14 IPPC3000 -- Corsair SF750
Corsair Force MP510 1920 GB M.2 -- WD Black SN750 NVMe 1TB M.2

Permalänk
Medlem

Dum fråga kanske, men om koden endast går att aktivera med ett kort ur RTX 3000-serien och ALLA som hittills köpt ett 3000-kort har fått sina koder den naturliga vägen....vem skulle vara intresserad av att köpa?

Eller kan säljaren hjälpa till med aktiveringen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Red Onion:

Dum fråga kanske, men om koden endast går att aktivera med ett kort ur RTX 3000-serien och ALLA som hittills köpt ett 3000-kort har fått sina koder den naturliga vägen....vem skulle vara intresserad av att köpa?

Eller kan säljaren hjälpa till med aktiveringen?

I AMD's fall har jag för mig att man laddar ned ett program som kollar vilken hårdvara man använder. Man skulle därför behöva ge ut sitt inlogg till säljaren ..

Visa signatur

Citera för svar!

CPU: i9-9900K + Be Quiet! Dark Rock Pro 3. Moderkort: ASUS ROG Z390-F. Minnen: Corsair Vengeance DDR4 2x8GB 3000MHz. GPU: GigaByte RTX 3080 Gaming OC. SSD: Corsair MP510 500GB. HDD: WD Blue 3TB Nätagg: EVGA SuperNova G2 850W. Chassi: Corsair 4000D Airflow.

Permalänk

Buden är noterade.

I mailet med koderna står det att koden för Watch Dogs löses in genom GeForce Experience och koden för GeForce Now löses in på redeem.nvidia.com.

Jag kan självklart hjälpa köparen med registreringen. Men var har ni sett att de gör så här @LeJoke @Samlooh? En länk skulle uppskattas!

Permalänk

Börjar med 100 spänn för Geforce Now.

Permalänk
Medlem

500kr för Geforce now och Watch Dogs Legion

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lacke7894:

Buden är noterade.

I mailet med koderna står det att koden för Watch Dogs löses in genom GeForce Experience och koden för GeForce Now löses in på redeem.nvidia.com.

Jag kan självklart hjälpa köparen med registreringen. Men var har ni sett att de gör så här @LeJoke @Samlooh? En länk skulle uppskattas!

Nämnde bara som det är i AMD's fall. Vet ej riktigt hur det ser ut med dessa koder.

Visa signatur

Citera för svar!

CPU: i9-9900K + Be Quiet! Dark Rock Pro 3. Moderkort: ASUS ROG Z390-F. Minnen: Corsair Vengeance DDR4 2x8GB 3000MHz. GPU: GigaByte RTX 3080 Gaming OC. SSD: Corsair MP510 500GB. HDD: WD Blue 3TB Nätagg: EVGA SuperNova G2 850W. Chassi: Corsair 4000D Airflow.

Permalänk
Medlem

alla liknande försäljningar jag sett och varit med i är det att ägaren måste regga sitt kort hos t.ex. Nvidia för att få tillgång till koderna, i en del fall är det även länkning till steam/uplay osv efter att hårdvaran accepteras. rekommenderar säljaren och köparna att först titta upp exakta instruktioner för detta

Permalänk
Medlem

Inte för att vara negativ men detta står i mitt mail från Nvida

"Tack för ditt GeForce RTX 30-serieköp.

Lös in din erbjudandekod för Watch Dogs: Legion genom att följa stegen nedan:

1) Installera ditt kvalificerade grafikkort.
2) Uppdatera eller installera den senaste versionen av GeForce Experience (version 3.18 eller senare).
3) Öppna och logga in på GeForce Experience.
4) Gå till den nedrullningsbara kontomenyn längst upp till höger och välj ”LÖS IN”.
5) Ange paketkoden från ditt kvalificerande paketinköp.
6) Följ de återstående anvisningarna på skärmen.
7) Du måste vara länkad till ditt Uplay-konto för Watch Dogs: Legion. Om du inte har ett konto kan du skapa ett gratis här: https://uplay.ubisoft.com."

"

Permalänk

Jag tog det inte som negativt! Jag fick dock mailet med koderna från komplett, inte från Nvidia, och i mailet finns inga instruktioner. Men jag skulle gissa att processen ser likadan ut för mig. Innebär det här i så fall att det kan göras om jag loggar in på köparens GeForce Experience och löser in koden? Och den här processen gäller väl endast för Watch Dogs?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lacke7894:

Jag tog det inte som negativt! Jag fick dock mailet med koderna från komplett, inte från Nvidia, och i mailet finns inga instruktioner. Men jag skulle gissa att processen ser likadan ut för mig. Innebär det här i så fall att det kan göras om jag loggar in på köparens GeForce Experience och löser in koden? Och den här processen gäller väl endast för Watch Dogs?

Jag misstänker att det funkar om du loggar in på köparen konto.
Ja, för geforce now verkar det enklare.

Följ stegen nedan för att lösa in din kampanjkod:
1) Gå till [redeem.nvidia.com]redeem.nvidia.com.
2) Ange GeForce NOW-paketkoden från ditt kvalificerande paketköp. Du hittar den i det här e-postmeddelandet.
3) Följ resten av anvisningarna på skärmen för att aktivera kampanjen.

Permalänk
Medlem

Hej,

Bara en varning.

Funkar ej tyvärr. Man måste registrera nyckeln i GeForce experience. Och därefter loggas man vidare till Ubisoft.. de nycklarna man får är exklusiva för GeForce experience. Och funkar bara där. Nvidia har kontroll hela vägen och du ser aldrig ens de vanliga spel nycklarna någonstans.

Provade med polaren då han ville ha Legions.

Visa signatur

Corsair 4000D | Asus Z590 | Intel 11900K | RTX 3080 |
32GB G.Skill | Samsung 980 Pro 1TB | Corsair RM850x

Permalänk

Ok, det var synd. Har själv inget intresse av Watch Dogs. GeForce Now ser dock ut som att det kan vara värt ett försök.

Just nu har @Bobba89 det ledande budet på 500 kr för båda och det räcker så jag sätter 200 kr som GeForce Now köp-nu pris. Bobba har förtur till det men får jag inte svar idag går det till någon annan imorgon.

Permalänk
Medlem

Köper geforce now för 200 om det fungerar till mittt gtx 1080 strix