Raspberry Pi 4, 4GB + 3 Model B + Skärm + Skrivare

Permalänk
Medlem

Raspberry Pi 4, 4GB + 3 Model B + Skärm + Skrivare

Dags att sälja av mig prylar jag aldrig använder längre.

Jag köpte en Raspberry Pi 4, 4GB ram varianten ett startpaket från Webhallen för ca 1 månad sedan. Kvitto finns!

Köptes för 949:- + extra hdmi adapter så det blev ca 1000:- totalt. Jag köpte den för en kurs och använt den i ca 10 timmar totalt, är nu klar med kursen och har ingen användning för den längre. Allt ingår för att komma igång, inklusive USB C adapter.

https://www.webhallen.com/se/product/310630-Webhallon-Config-...

Nypris: ~ 1000:-
Budstart: 400:-

Kan fraktas, köparen betalar för frakt.

Raspberry Pi 3 Model B, köptes för ca 2 år sedan men enbart legat och inte ens använt den mer än 1 timme. Enbart själva datorn säljes!

https://www.webhallen.com/se/product/239998-Raspberry-Pi-3-en...

Budstart: 100:-

Skärm 1080p. AOC E2470SWH klarar 75HZ i 1080p, ej testat högre och kört den i 75hz som andra skärm. Plasten sitter kvar, inga report och i nyskick. Kartong finns!

Kan skickas, köparen står för frakt.

https://www.pricerunner.se/pl/25-3155164/Bildskaermar/AOC-E24...

Nypris: ~ 1500:-
Budstart: 400:-

Skrivare, Epson XP-540. Inköpt för ca 2 år sedan och den fungerar utan problem, fram tills att bläckpatronet tog slut och jag beställde nytt. Lyckas inte få den att skriva ut efter bytet, har testat demontera och sätta dit bläckpatron igen men den ber mig bara att byta till en ny patron.

Säljes i befintligt skick, medföljer USB + strömkabel samt helt ny patron som jag betalade 300kr för men inte lyckats få igång den.

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3794531

Budstart: 150:-

Läs hela annonsen här

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem
Skrivet av ottomanslap:

Jag köpte en Raspberry Pi 4, 4GB ram varianten ett startpaket från Webhallen för ca 1 månad sedan. Kvitto finns!

Köptes för 949:- + extra hdmi adapter så det blev ca 1000:- totalt. Jag köpte den för en kurs och använt den i ca 10 timmar totalt, är nu klar med kursen och har ingen användning för den längre. Allt ingår för att komma igång, inklusive USB C adapter.

https://www.webhallen.com/se/product/310630-Webhallon-Config-...

Bjuder 400kr (frakt eller upphämtning kan vi återkomma tiil).

Permalänk
Medlem

Bjuder 100 kr + frakt för RPi3B.

Permalänk
Medlem

Jag bjuder 400 + frakt för AOC E2470SWH.

Permalänk
Medlem

Raspberry Pi 4, 4GB 450+frakt

Permalänk

470 + frakt pi 4 4gb

Permalänk
Medlem

550 kr + frakt för rpi4

Permalänk
Medlem

Bjuder 120 kr + frakt för RPi3B.

Permalänk
Medlem

150 kr för RPi3B

Visa signatur

Intel i7 5820K 4.5GHz, Noctua D-15, Corsair 16GB 3000MHz, X99-Deluxe, Asus GTX 1070 Strix, Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

200 för RPi3B. + Frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av ppr74:

Jag bjuder 400 + frakt för AOC E2470SWH.

Noterat! Ledande bud, avslutar budgivningen imorgon kl 21:00

Skrivet av martengooz:

550 kr + frakt för rpi4

Noterat! Vinnande bud, skicka ett PM för vidare information.

Skrivet av Kalasis:

200 för RPi3B. + Frakt

Noterat! Vinnande bud, skicka ett PM för vidare information.

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem

Jag drar tillbaka mitt bud på skärmen tyvärr.

Permalänk
Medlem

BUD: Skärm 350kr, hämtar på plats under helgen eller imorgon fredag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rmd:

BUD: Skärm 350kr, hämtar på plats under helgen eller imorgon fredag.

Noterat! Avvaktar lite, eventuellt behåller jag den.

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem

Skärm 400:- och hämtar.
Skärm + skrivare 500:- och hämtar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av richie80:

Skärm 400:- och hämtar.
Skärm + skrivare 500:- och hämtar.

Noterat! Kan du hämta idag?

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem
Skrivet av ottomanslap:

Noterat! Kan du hämta idag?

Kan försöka lösa det, men tveksamt. Skickar PM.

Permalänk
Medlem

Hej! Fick du båda raspberry pi sålda?

Permalänk
Medlem
Skrivet av menigar:

Hej! Fick du båda raspberry pi sålda?

Nope, trodde jag skulle få rpi4 hemskickad men efter 4 lovade tillfällen som han antingen skulle skicka eller tillomed lämna hemma hos mig men backat ur i sista sekunden så har jag fortfarande inte fått den. Du kan få försöka om du vill, jag drar mig ur.

Permalänk
Medlem
Skrivet av martengooz:

Nope, trodde jag skulle få rpi4 hemskickad men efter 4 lovade tillfällen som han antingen skulle skicka eller tillomed lämna hemma hos mig men backat ur i sista sekunden så har jag fortfarande inte fått den. Du kan få försöka om du vill, jag drar mig ur.

Det stämmer och ber återigen om ursäkt för att jag varit väldigt trög på att skicka. Det har varit dels svårt att få det nerpackat p.g.a. ett kit med massa olika delar och att jag förlorat min svärmor så jag har varit på begravning och även utomlands.

Jag erbjöd att köra hem till dig men just den dagen (förr igår) så gick det inte bra för din del och dagen innan där kunde jag inte komma.

Det är självklart inte ditt fel, har bara inte haft riktigt tid och ber om ursäkt för att jag har varit väldigt trög (har heller inte tagit betalt).

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem

@ottomanslap: Om Rpi 4:an fortfarande finns kvar och inte bortlovad till någon annan så är jag intresserad av den. Kan ge 500:- plus frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ottomanslap:

Det stämmer och ber återigen om ursäkt för att jag varit väldigt trög på att skicka. Det har varit dels svårt att få det nerpackat p.g.a. ett kit med massa olika delar och att jag förlorat min svärmor så jag har varit på begravning och även utomlands.

Jag erbjöd att köra hem till dig men just den dagen (förr igår) så gick det inte bra för din del och dagen innan där kunde jag inte komma.

Det är självklart inte ditt fel, har bara inte haft riktigt tid och ber om ursäkt för att jag har varit väldigt trög (har heller inte tagit betalt).

Sure saker kan komma ivägen och förväntade mig som sagt inte att du skulle skicka direkt samma dag, jag var tillmötesgående i början. Men när du 2 ggr säger att du ska lägga den på lådan på kvällen och sen får jag ett meddelande dagen efter att du inte gjort, sen erbjuder dig att komma hit, så jag ser till att vara hemma den dagen, men får ett meddelande 10 min efter du skulle varit här att du inte kommer trots att du skrev att du skulle göra det det 2 timmar innan så tycker jag det bara är respektlöst.

Hade du skrivit att du fixar det nån gång i veckan så hade det inte varit ett problem, men när du lovar gång på gång att fixa det men utan resultat så blir man lite trött bara.

Permalänk
Medlem

@martengooz: Yes, som sagt ber om ursäkt för att det har varit slött och dåligt hanterat. Vill inte heller skylla på andra omständigheter även om jag haft totalt fullt upp med allt ifrån resande till begravning inom loppet 1 vecka.

Du drar dig ur om jag förstår det rätt?

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem
Skrivet av ottomanslap:

@martengooz: Yes, som sagt ber om ursäkt för att det har varit slött och dåligt hanterat. Vill inte heller skylla på andra omständigheter även om jag haft totalt fullt upp med allt ifrån resande till begravning inom loppet 1 vecka.

Du drar dig ur om jag förstår det rätt?

Yes jag drar mig ur!

Permalänk
Medlem
Skrivet av martengooz:

Yes jag drar mig ur!

Ok, tack!

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tri-gate:

@ottomanslap: Om Rpi 4:an fortfarande finns kvar och inte bortlovad till någon annan så är jag intresserad av den. Kan ge 500:- plus frakt.

PM

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem

Tjena!

Är pi 3b kvar?

Permalänk
Medlem

Allt är sålt!

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim