Permalänk
Avstängd

Oöppnade NZXT H200i

Hej!

Skulle använda dessa till ett projekt i somras men det blev inte av så nu ligger dem på vinden. Lite sorgligt då dessa är brutalt snygga och roliga att bygga i. Oanvända och ej upppackade.

Pris per chassi: 700 kr
Pris för båda två: 1200 kr

Finns i Stockholm för upphämtning, går att fraktas men du betalar för frakt. Avhämtning prioriteras.

Frågor? Hör av er i PM

Läs hela annonsen här

Permalänk
Inaktiv

Återdraget bud... Läste annonsen lite för fort missade att det var fast pris och ej bud.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon322047:

Slänger in ett bud på 400:- och omgående köp i stockholm

Tror priset står ganska tydligt i annonsen?

Permalänk
Skrivet av Mr.Pro:

Tror priset står ganska tydligt i annonsen?

Tyvärr ett av problemen här att folk inte begriper när man sätter ut ett pris. Det ska alltid läggas ett bud på hälften oavsett vad man begär.

Visa signatur

BeQuiet Dark Base 700 White Ltd Edition ll Intel i9-9900K ll Asus Prime z390-a ll 32GB Corsair Vengeance RGB Pro White DDR4 3200Mhz ll Asus RTX 4070Ti Strix OC ll Corsair RM850x white PSU ll Corsair H100i RGB Platinum ll Samsung 850 EVO 500GB SSD ll Samsung 860 EVO 2TB SSD ll Acer X34 Predator ll Win10 Pro ll Razer Black Widow ll Logitech G305 II Thrustmaster Hotas Warthog ll RX-Viper pedals ll Beyerdynamic MMX300 ll Track-IR ll Oculus Quest

Permalänk
Medlem

Finns det kvitto?
Tror även att individen ville försöka pruta då ett nytt kostar 750kr med frakt inkluderat via inet

Permalänk
Skrivet av dryle:

Finns det kvitto?
Tror även att individen ville försöka pruta då ett nytt kostar 750kr med frakt inkluderat via inet

Länka gärna. Jag hittar då inget likadant chassi för 750:- hos Intet.

Visa signatur

BeQuiet Dark Base 700 White Ltd Edition ll Intel i9-9900K ll Asus Prime z390-a ll 32GB Corsair Vengeance RGB Pro White DDR4 3200Mhz ll Asus RTX 4070Ti Strix OC ll Corsair RM850x white PSU ll Corsair H100i RGB Platinum ll Samsung 850 EVO 500GB SSD ll Samsung 860 EVO 2TB SSD ll Acer X34 Predator ll Win10 Pro ll Razer Black Widow ll Logitech G305 II Thrustmaster Hotas Warthog ll RX-Viper pedals ll Beyerdynamic MMX300 ll Track-IR ll Oculus Quest

Permalänk
Permalänk
Medlem

@anon322047: https://www.nordwaystore.se/nzxt-h200i-smart-matte-black-red/
Detta är hans chassi om jag ser rätt på färgen!

Visa signatur

i7 8700k 5.1ghz egengjord delid | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | MSI Suprim X 3070ti
https://valid.x86.fr/uudh64

Permalänk
Avstängd

Mitt chassi är svart/rött och dessutom är det slut i lager hos nordwaystore. Nzxt H200I är en utgående modell och dess nya ersättare, H210i kostar 1449 kr. Vad skillnaden är mellan H200i och H210i vet jag inte riktigt. Nu sätter vi punkt där och håller tråden ren.

Är någon intresserad så är det 700 för ett chassi och 1200 för två och det är fasta priser. Kan ni inte respektera dessa priser så bara scrolla förbi, inte svårare än så.

Permalänk
Medlem

@Mr.Pro: Exakt, därför jag la in länken på den svart-röda så man såg det rätta priset.

Visa signatur

i7 8700k 5.1ghz egengjord delid | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | MSI Suprim X 3070ti
https://valid.x86.fr/uudh64

Permalänk
Medlem

Finns de kvar vill ha ett av de

Permalänk
Medlem

Vart i Stockholm finns dom? 😊

Permalänk
Avstängd
Skrivet av jakl1:

Vart i Stockholm finns dom? 😊

Tumba men kan tas med till Älvsjö