Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

ASUS ROG Ryujin / AURA-RGB / 360mm AIO-kylning

Permalänk
Hedersmedlem

ASUS ROG Ryujin / AURA-RGB / 360mm AIO-kylning

Det är dags för mig att byta processorkylning i min dator och därför har jag nu en ASUS ROG Ryujin / AURA-RGB / 360mm AIO-kylare över.

Den har suttit i min dator men knappt behövs göra något då jag inte hunnit spela så mkt :).
Skicket är bra. Den har som sagt varit installerad men alla skruvar och hållare för både AM4 och Intel finns med (se bilderna). Jag har packat ner allt ordentligt.

Mer info om denna finns här: https://www.asus.com/se/Cooling/ROG-RYUJIN-360/ och här https://www.webhallen.com/se/product/292414-ASUS-ROG-Ryujin-A....

Den har t ex fläkt på pumpen för att kyla omgivande komponenter. Den har en OLED-skärm som kan visa allt från temperatur till egna loggor. Den har även Aura-RGB-stöd så du kan synka den till annat ljus. Däremot slipper du RGB på fläktarna. Fläktarna i sig är Noctua-fläktar (Noctua iPPC-2000 PWM).

Allt finns i Huddinge och kan antingen skickas (då säger vi 100 kr i frakt) eller hämtas.
Håll buden i tråden.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk

Börjar bud med 900kr

Permalänk
Medlem

1000kr hämtning

Permalänk

1200 hämtning

Permalänk
Hedersmedlem

oj, det gick fort med bud :). Jag kommer kolla ikväll och avsluta budgivningen då.

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk
Skrivet av Björn Endre:

oj, det gick fort med bud :). Jag kommer kolla ikväll och avsluta budgivningen då.

Vilken tid

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Adamztah88:

Vilken tid

Så fort jag är tillbaka från fotbollsträningarna ikväll runt 9.30.

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk
Hedersmedlem

Ok @Adamztah88 - du har högsta budet så du får gärna köpa den. Jag PM'ar

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com