Playstation 4 Pro inkl. 2 Handkontroller

Permalänk
Medlem

Playstation 4 Pro inkl. 2 Handkontroller

Hej!

Då jag inte använder mitt PS4 Pro längre så tänkte jag sälja iväg den.
Köpt 2017-01-09 från CDON.COM
Endast använd för att lira exklusiva spel på 2-3 gånger per år. Sen en del Netflix.
2st Kontroller inkluderas.
Kartong finns kvar och jag kan skicka.
Frakt 149kr (5gk) med Postnord. Alternativt upphämtning.

2200 eller bud.

OBS! Det sista spelet jag lirade (Last of Us 2) så ville den inte läsa skivan, fick felmeddelande. Det funkade däremot fint när jag ställde konsollen på sidan. DVD filmer spelades upp både liggande och ståendes. Hade tyvärr inget annat spel att prova med. Vad detta betyder vet jag inte.
Men som sagt, stående på sidan funkar till 100%.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem

kan börja på 1500

Permalänk

@ronz: jag hade en ps2a en gång i tiden, när konsollen började bete sig så betydde det att lasern började ge sig, men vet inte om samma fenomen har samma orsak på ps4 som på ps2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av galenmyra:

@-ronz: jag hade en ps2a en gång i tiden, när konsollen började bete sig så betydde det att lasern började ge sig, men vet inte om samma fenomen har samma orsak på ps4 som på ps2.

Ja jag vet inte. PS2 och PS4 tror jag inte är jämförbart dock.
Men som nämnt i annonsen hade jag bara ett spel att prova med, och det fungerade felfritt när den stod på sidan.
Men jag kan mycket väl acceptera lägre bud pga detta.

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem

Tror det är ett vanligt problem min ps4 pro beter sig likadant. Jag brukar knacka lite på ovansidan över läsaren när den inte vill samarbeta, det fungerar varenda gång

Permalänk
Medlem

dar tillbaka bbud man kan banka lite funkar men eftert ett tag så inte

Permalänk
Medlem
Skrivet av ResarXam:

dar tillbaka bbud man kan banka lite funkar men eftert ett tag så inte

Även om läsaren slutar fungera helt så är det ju ändå en väldigt kompetent spelmaskin om man vill köpa sina spel online i Sony store.
Vill även påpeka att jag kanske har lirat totalt 7st spel sen jag köpte den. Så läsaren är inte mycket använd. Men fel kan ju hända ändå trots det.
Men jag förstår!

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken