Logitech Harmony Elite - 950 kr

Permalänk
Medlem

Logitech Harmony Elite - 950 kr

Hej jag säljer en Logitech Harmony Elite multifjärr i fint skick pga flytt.

Fjärrkontrollen har touchskärm som anpassas efter vilken enhet som styrs samt dedikerade knappar för exempelvis ljud och tv-kanal. Makrofunktion för att styra flera enheter samtidigt, ex bioduk + belysning + projektor.

Med fjärren medföljer en smart hub som funkar med ir, wifi och bluetooth. Kan styra det mesta inklusive TV, PC, Philips Hue, eluttag och bioduk. Hubben funkar även med app till mobiltelefon.

Läs mer på Prisjakt

Kan skickas mot frakt (63kr, postnord skicka lätt) eller hämtas i Uppsala. Jag har swish.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hur gammal är den och finns kvitto för ev framtida reklamation?

Mvh

Visa signatur

ASUS ROG Z270H | i7-6700K | 16GB Corsair LPX RED 3200MHZ| Samsung 960 EVO 250GB M2, Crucial MX300 525GB, WD XL 2TB | EVGA GeForce GTX 980 Ti 6GB Hybrid Cooling | Fractal Design C | Corsair HX 520W | Cooler Master Evo 212 | Asus Xonar DX | Audioengine A5 | Kingston HyperX Cloud | HUAWEI MateView GT 34

Permalänk
Medlem
Skrivet av natal:

Hur gammal är den och finns kvitto för ev framtida reklamation?

Mvh

Fjärren är ca 2 år. Tror inte att jag har något kvitto.

Permalänk
Medlem

850:- ink frakt?

Visa signatur

ASUS ROG Z270H | i7-6700K | 16GB Corsair LPX RED 3200MHZ| Samsung 960 EVO 250GB M2, Crucial MX300 525GB, WD XL 2TB | EVGA GeForce GTX 980 Ti 6GB Hybrid Cooling | Fractal Design C | Corsair HX 520W | Cooler Master Evo 212 | Asus Xonar DX | Audioengine A5 | Kingston HyperX Cloud | HUAWEI MateView GT 34

Permalänk
Medlem
Skrivet av natal:

850:- ink frakt?

Hej, se PM för mer info!