Permalänk
Medlem

Samsung Tab S3

Efter att ha rotat lite i gömmorna kom jag fram till att den här inte används, så någon annan kan säkert få bättre användning för den.
En Tab S3, modell SM-T820 dvs endast Wi-Fi.
Skicket bedömer jag som kanon, hittar egentligen inget märke alls på den, i vart fall inte skärmen som är det jag kollat mest noga.

Ingår gör ett Samsung original-cover som också är i alla tiders skick. Denna kan man vika och med hjälp av magnetism låsa i olika lägen för att ha den som stativ. Gick loss på minst en femhundring när jag köpte den.
Även en S-pen följer med.

Skärmen är i övrigt denna plattas styrka skulle jag säga, riktigt bra färger, kontrast och trivsamhet.

Nypris på en sådan här idag ligger fortfarande på dryga 4k vad jag ser, men är heller inte helt tappad och begriper att man hellre köper en några generationer nyare eftersom det handlar om i princip lika mycket pengar.
Tänker mig därmed bud på den här med start på 1500:-

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Öppnar med 1000kr + frakt

Visa signatur

There's no place like 127.0.0.1

Permalänk
Medlem

1100kr + frakt

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus B450i Strix | Trident Z Neo 3600mhz cl16 | EVGA 3080 | Lian Li TU150 |

Permalänk
Medlem

1200 kr + frakt

Permalänk
Medlem

1300 + frakt

Visa signatur

There's no place like 127.0.0.1

Permalänk
Medlem

1500 och avhämtning

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

@Broder Truck: Hur är batteritiden?
Vilken version av Android har den?

Permalänk
Medlem

@johbl:
Det var länge sedan jag använde den, men att streama/surfa en eftermiddag vill jag minnas inte var några större konstigheter. Tror batteriet är på 6000mAh, och den har mestadels använts av frun som lirat Hearthstone på den. Gick dagligen några veckor sen har den mest legat, så tippar på att batteriet kanske gjort max 100 cykler. Killgissning dock.

Original är Android 7, men Samsung matar den här med uppdateringar och nu ligger Android 9, stock, inne.

Det kommer dock förmodligen förbi en intressent via Blocket imorgon efter lunch som har erbjudit vad jag begärde där, 2200, annars är det ovanstående i tråden på bud 1500 som är tvåa

Permalänk
Medlem

Paketet blev sålt via Blocket för 2200, tackar för visat intresse.