Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Replacement keyboard för Zenbook UX32VD, UX31

Permalänk
Medlem

Replacement keyboard för Zenbook UX32VD, UX31

Nytt tangentbord för Asus Zenbook laptops, passar UX32 UX32A UX32LA UX32LN UX32VD UX32V. Ej mitt på bilden.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Möjlighet att skicka?

Permalänk
Medlem

Ett långskott, men fick du sålt tangentbordet eller ligger det fortfarande och dammar? Är på jakt efter ett nytt tangentbord.

Mvh

Visa signatur

Q6600 - GA-EP35-DS3 - Corsair Dominator 2048mb 1066 mhz - nVIDIA 6600, 256mb - Sonat III - 3 x 250 Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av M2Get:

Ett långskott, men fick du sålt tangentbordet eller ligger det fortfarande och dammar? Är på jakt efter ett nytt tangentbord.

Mvh

Snubben var inne senast för lite över 8 månader sen så tveksamt på att du kommer få svar. Men jag håller tummarna för dig.
Om jag hittar någon polare som har ett liggandes från deras gamla datorer så hojtar jag till annars

Permalänk
Medlem
Skrivet av Troberg:

Snubben var inne senast för lite över 8 månader sen så tveksamt på att du kommer få svar. Men jag håller tummarna för dig.
Om jag hittar någon polare som har ett liggandes från deras gamla datorer så hojtar jag till annars

Okej, man vet aldrig det var som sagt ett riktigt långskott

Visa signatur

Q6600 - GA-EP35-DS3 - Corsair Dominator 2048mb 1066 mhz - nVIDIA 6600, 256mb - Sonat III - 3 x 250 Gb