Hemrensning - Stockholm(TV, datorskärmar m.m)

Permalänk
Medlem

Hemrensning - Stockholm(TV, datorskärmar m.m)

Hej,

Då sambon tyvärr valt att vi ska skiljas åt efter 6 år och det är hon som äger lägenheten så är det smidigast att sälja av elektronik då jag inte har något bra ställe att förvara de på under tiden jag sover hos vänner. Blir smidigare att köpa nytt begagnat sen när man väl har ett ställe att bo på. Det är inte en fråga om ekonomi så om någon tänker "nu kan jag ge ett skambud för han måste sälja" så är tyvärr inte fallet så, handlar enbart om att det är smidigare kontra hålla på flytta allt fram och tillbaka(eller ja, inte tillbaka men till något annat ställe).

LG 65" OLED B7V
Fick en ny panel förra sommaren och har fungerat fläckfritt sen dess och inga tillstymmelser till inbränningar. Perfekt funktion och fint skick, inga repor vad jag kunnat se och kvitto finns men garanti har gått ut. Originalkartong finns för smidig transport:
Pris: 11500:- eller högst bud över det men ska bort senast söndag.

Bose Soundtouch 300 inkl Bass Module och sattelithögtalare
Jag har jobbat inom hemelektronikbranschen i 5 år och inget har gett mig lika stor känslopåverkan som Bose's ljudsystem, helt otroligt kvalité på ljudet och räcker för att spränga vilken villa som helst. Fungerar fläckfritt inkl fjärrkontroll samt originalkartonger och skicket är väldigt fint då de stått stilla under ägoperioden, kan dock finnas mindre repa om man inspekterar noga men inget man ser vid anblick.
Pris: 7500:- eller högst bud över det men ska bort senast söndag

PS4 Pro inkl handkontroll
Fungerar fläckfritt, knappt använd. Originalkartong finns.
Pris: 2500:- eller högst bud över det men ska bort senast söndag

Playstation VR
Använt max 10-15 gånger, några VR-spel som Gran Turismo, Skyrim och "standard-spelet" ingår.
Pris: 1500:- eller högst bud över det men ska bort senast söndag

Asus PG279Q och Asus PG278Q
Fantastiska gaming-monitorer som jag har haft stort nöje att äga. Inga kartonger utan enbart skärm + strömsladd som ingår i båda fallen.
Pris: 3300 för 279Q och 2700:- för 278Q eller högst bud över det men ska bort senast söndag. 6000:- köp nu för båda.

ITX-speldator
Intel Core i5-8400
Asus Z370i Strix
16GB Corsair Vengeance RGB Pro 3600Mhz (2x8GB)
Corsair SF650 Platinum v2
Asus Strix 1060-6GB
512GB XPG NVME m2.SSD
Raijintek Ophion Evo
Corsair H100i Pro RGB
3 st Corsair QL120RGB
Corsair Led Strip
Corsair Commander Pro
Otroligt tyst men framförallt stilren dator i ITX-format, fungerar utan problem och har nyligen monterat om kylaren. Fungerar alldeles utmärkt att spela på och har distanser på GPU-sidan för att öka luftflödet så inte GPU:n blir överhettad som annars är vanligt på detta chassi.
Pris: 7500:- eller högst bud över det men ska bort senast söndag

Kommer nog lägga upp lite fler saker under dagen men börjar såhär iallafall och laddar upp några bilder från telefonen strax.

PS: Har någon tips på lägenhet/rum som uthyres till ett vettigt pris i Stockholms-området så vore det extremt uppskattat.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@chrippe7: tråkig läsning. Du funderar inte på att hyra ett förråd att förvara sakerna i? Shurgaard brukar ha första månaden gratis, därefter är det ju någon 1000 lapp beroende på storlek. Känns ju trist att köpa allt nytt sen om du hittar lägenhet om 2-3 månader.

Lycka till

Permalänk
Medlem

Tråkig läsning och lycka till med allt!

Lite intresserad av Bosesystemet, har du möjlighet att skriva exakt vilka enheter det handlar om?

Finns det kvitto och garanti kvar? Har ju varit lite problem med vissa enheter.

Permalänk
Avstängd

Tråkigt!

Vad gäller lägenheten i stan, ska höra nu med min svåger. Hör av mig via PM om han kan fixa en.

Permalänk
Medlem

Om jag inte missminner mig så har du och jag en eller flera affärer mellan oss sedan tidigare och det har funkat galant. Jag gör vad jag kan för att hjälpa och har tipsat en vän om skärmarna och en annan om ps+vr!

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Dator: *Censurerad av Jantelagen*

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Hej! Fan vad trist med separation :(. Jag ska precis flytta och ska byta ut en del grejor så är intresserad av flera saker, ljud, TV, 2st skärmar. Har eventuellt en kortsiktig lösning åt dig med boende också! se PM!

Visa signatur

Asus k8v Delux, A64 3200+, 2x Kingston 3200 512mb, Radeon 9800 pro......

19500 3dmark01

Permalänk
Permalänk
Medlem

Dra ett PM om du inte får PG279Q såld. Är egentligen intresserad av TVn också, dock inte till utsatt pris.

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Jag köper gärna ps4:an. Kan komma och hämta den i eftermiddag om det passar.

Permalänk
Medlem

Tack för alla svar och stöd. Som ni kanske förstår har det varit ett par tuffa dagar sen jag la ut annonsen och därav min dåliga svarsrespons. Återkopplar till alla på PM idag.

Permalänk
Medlem

Finns Asus PG279Q kvar? Annars önskar jag dig lycka till med allt, bara uppåt härifrån!

Permalänk
Medlem

Är kanske sent ute och önskar dig lycka till..
Men hur gick det med PS4 VR?

Visa signatur

Gaming/Streaming
Crosshair VI Hero | Ryzen 7 1700 @ 3.9GHz /w EK M6H Monoblock | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 8GB /w Bitspower Water Block | G.Skill Trident Z RGB 16GB @ 3000MHz | Samsung 960 EVO 500GB | Corsair RM750x | EK-XTOP Revo D5 pump, EK Reservoar, EK PE360/SE360 and 6x ML120 Fans |

Permalänk

Hej!

Finns din Asus PG278Q kvar?

Permalänk
Medlem

@chrippe7: Finns datorn kvar? Intressant att sälja i delar i sådana fall? Jag är intresserad av belysningen och fläktarna.

Permalänk
Medlem

Hej, finns moderkortet kvar?

Visa signatur

Chassi: Cooler Master MasterBox NR200P Kylning: NZXT Kraken Z63 PSU: Corsair SF750
CPU: AMD Ryzen 5800X GPU: ASUS RTX 3080 TUF Gaming OC V2
RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200Mhz MOBO: Asus ROG STRIX B550-I GAMING
SSD:
Samsung EVO 970 500GB SDD2: Samsung EVO 970 500GB
Övrigt: Iqunix F60, Logitech G Pro Superlight, LG 34GN850-B, ModMic, Beyerdynamic DT 770 Pro

Permalänk
Medlem

Allt i denna tråd är tyvärr sålt.