Sapphire Radeon RX Vega 56 Nitro+

Permalänk
Medlem

Sapphire Radeon RX Vega 56 Nitro+

För mer info:

Inköpt 29 November 2019 från Komplett, suttit i chassi med dammfilter och aldrig överklockat eller minat med så det är så nära nyskick man kan förvänta sig. Bytte till gröna laget igen i April och då jag har begränsad tid för gaming är kortet att betrakta som en "lågmilare".
För de som inte är inlästa så har Sapphires Nitro+ serien en av den bästa, om inte den bästa, kylarlösningen för Vega-korten.

Alla tillbehör med så vitt jag vet då jag tror inte att det ingick en molex till 8-pin adapter.

Utifrån min egen bedömning av prisläge och prestanda relativt nyare kort så tycker jag 2000 + frakt är ett rimligt utgångspris. Kan hämtas eller skickas spårbart efter förskottsbetalning via Swish.

Som alltid så säljer jag till den jag vill och snabba och smidiga affärer till ett rimligt pris premieras. Meddelar eventuellt slutdatum för bud i tråden.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

data, representation av värden, text etc. lämpad för överföring, tolkning eller bearbetning av människor eller maskiner.
dator, digital automatisk beräkningsmaskin som styrs av ett i dess minne lagrat program.

Permalänk

1800 + frakt

Permalänk
Medlem

1900 plus frakt

Visa signatur

X570 Asus Crosshair VIII Dark Hero/ Ryzen 5800X3D / 32GB 3200 MHz CL16/Noctua U12A/ 7800 XT Nitro + / Kingston KC3000 1TB x2, /Corsair RM850X V3/ Asus 27GP850P/ Samsung Odyssey G5 27”/ Fractel Design North

Permalänk

2000:- + frakt

Permalänk
Medlem

Verkar finnas tillräckligt med intresse så jag sätter budstopp till Söndag kl 24 så jag kan skicka under måndagen. Tar kontakt med högstbjudande via pm.
Vid eventuellt lika bud vinner hämtning över frakt, och tidigare bud vinner över senare. Om köpare backar ur kontaktas nästa spekulant.

Visa signatur

data, representation av värden, text etc. lämpad för överföring, tolkning eller bearbetning av människor eller maskiner.
dator, digital automatisk beräkningsmaskin som styrs av ett i dess minne lagrat program.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Strepto:

Verkar finnas tillräckligt med intresse så jag sätter budstopp till Söndag kl 24 så jag kan skicka under måndagen. Tar kontakt med högstbjudande via pm.
Vid eventuellt lika bud vinner hämtning över frakt, och tidigare bud vinner över senare. Om köpare backar ur kontaktas nästa spekulant.

Bud stopp 12 på kvällen ?

Visa signatur

X570 Asus Crosshair VIII Dark Hero/ Ryzen 5800X3D / 32GB 3200 MHz CL16/Noctua U12A/ 7800 XT Nitro + / Kingston KC3000 1TB x2, /Corsair RM850X V3/ Asus 27GP850P/ Samsung Odyssey G5 27”/ Fractel Design North

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kezzo:

Bud stopp 12 på kvällen ?

Ja precis.

Visa signatur

data, representation av värden, text etc. lämpad för överföring, tolkning eller bearbetning av människor eller maskiner.
dator, digital automatisk beräkningsmaskin som styrs av ett i dess minne lagrat program.

Permalänk
Medlem

2100+frakt

Permalänk
Medlem

2200+ hämta

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonten12:

2200+ hämta

Jonten12 var uppe sent och la bud precis innan stängning, annonsen stängs så snart allt gått i lås.

Visa signatur

data, representation av värden, text etc. lämpad för överföring, tolkning eller bearbetning av människor eller maskiner.
dator, digital automatisk beräkningsmaskin som styrs av ett i dess minne lagrat program.

Permalänk

Bjuder 2500 hämtar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aders h 123:

Bjuder 2500 hämtar

Jonten12 la högsta bud innan satt slut för budgivning och skall hämta idag, jag hedrar bud lagda innan avslut i första hand.

Visa signatur

data, representation av värden, text etc. lämpad för överföring, tolkning eller bearbetning av människor eller maskiner.
dator, digital automatisk beräkningsmaskin som styrs av ett i dess minne lagrat program.