Steams reor, bra eller överflödiga

Permalänk
Medlem

Steams reor, bra eller överflödiga

Skrivet av Entash:

Steam Summersale har påbörjats, håller på till 9 juli.

https://store.steampowered.com/

synd att den var sjukt tråkig, för dåliga rabatter, men kanske bara är jag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon85:

synd att den var sjukt tråkig, för dåliga rabatter, men kanske bara är jag

Efter att ha sett Epics reor så inser man direkt att alla andra suger. Är i princip bara Epic och Origin som jag handlat på sista tiden, på reor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon85:

synd att den var sjukt tråkig, för dåliga rabatter, men kanske bara är jag

Steamreorna har ju vart usla i många år. Många köper för att det är Steam så därav kan de hålla upp priserna.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Avstängd

Blev HL Alyx (-25% och -5e, besparning på ca 18e), nu ska man bara lyckas låna polarens Occulus Quest. Köper nog inte det bara för ett spel även om det lär bli köp till slut när upplösningen blir bättre.

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem
Skrivet av oqvist:

Steamreorna har ju vart usla i många år. Många köper för att det är Steam så därav kan de hålla upp priserna.

Hittar inte mycket som är av intresse på de reorna...

Permalänk
Medlem
Skrivet av oqvist:

Steamreorna har ju vart usla i många år. Många köper för att det är Steam så därav kan de hålla upp priserna.

Lurar på att köpa Black Mesa 1.0 o bli lite nostalgisk.
Mig veterligen finns det bara på Steam att inhandla - korrekt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av oqvist:

Steamreorna har ju vart usla i många år. Många köper för att det är Steam så därav kan de hålla upp priserna.

Har inte samma upplevelse, jag köpte 4 spel nu på Steam rean plus en del DLC. De flesta låg på 50-75% rea och hade enligt mig bra låga priser därför jag köpte dem nu. När det gäller Epic Games är min upplevelse att de bra "reorna" egentligen är gratisspelen man får där, och det är väl svårt att slå gratis. Jag har en bunt olika tjänster/plattformar jag använt genom åren inklusive ett par enskilda (köpt spelet direkt från utgivare).

Permalänk
Medlem

Hittar alltid samma spel billigare på greenmangaming, humblebundle och andra sidor. De ligger före i reacyklerna förutom lägre pris

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Moderator
Forumledare

*inlägg utflyttade till egen tråd*

Hej hopp. Det blir bättre såhär så att inget av ämnena kämpar om samma utrymme

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord