Vad tycker ni om utseendet på PS5?

Permalänk
Medlem

Vad tycker ni om utseendet på PS5?

Såg i nyhetstråden att det var väldigt blandade åsikter om utseendet på den nya konsolen, jag tänkte att vi kunde försöka rösta här och se vad det samlade intrycket är.

Jag själv tyckte om konsolens utseende men kan samtidigt förstå vad de som inte tyckte om den anmärker på. För mig blir det nog ett köp direkt

Visa signatur

Corsair Obsidian 250D | i5 7600K | Gigabyte Z270N WiFi | Samsung 960 EVO 250GB | Fractal Design Integra M 650W | Corsair Hydro H90 |Kingston 8GB 2133M DDR4 CL14 | Asus GeForce GTX 970 4GB STRIX DC2 OC MAX |

Permalänk
Medlem

Varken eller, varför finns det inte som alternativ? Om misstanken om storleken på den stämmer så ser jag det som ett större problem, var ska man ha den, även om Sony säkert tycker det, så kommer PS5 inte vara center-piece i mitt vardagsrum utan en nöjesbox att soff-spela lite på emellanåt.

Visa signatur

Dator: Mac

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mindfighter:

Varken eller, varför finns det inte som alternativ?

Det vore inte lika kul.
On topic: Jag är närmare att älska än hata utseendet på Playstation5

Permalänk
Medlem

Jag gillar designen. Känns fräsch och nytänkande. Mjuka former med futuristiska inslag. Jag tycker den är snygg!

Visa signatur

För närvarande dator"fri". Sparar till nytt :)

Permalänk
Medlem

Digital Edition i mattsvart kan jag gå med på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zipparn:

Det vore inte lika kul.
On topic: Jag är närmare att älska än hata utseendet på Playstation5

Men jag vet inte om jag tycker den är snygg eller ful, måste nog se den IRL först,
men är som sagt mest rädd för att den är för stor = svårplacerad. Är den mindre kan man ju alltid gömma undan någonstans och inte behöva bry sig om utseende.

Visa signatur

Dator: Mac

Permalänk
Medlem

Nä, får helt enkelt kalla detta för en dålig poll då det finns eoner av rum mellan älskar och hatar.

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem

Har inget emot designen. Färgen däremot. Ge mig den i svart så får den se ut hur den vill

Visa signatur

Åbäke: R7 3700X | ASUS X470 Strix-F | EVGA GTX 1080 FTW | 32GB RAM | Custom Loop
HTPC: i7 7700K Delid | Noctua NH-U9B SE2 | MSI Z270M Mortar | GTX 1660 Super | 16GB RAM |
Konsoler: Xbox One X | Xbox 360 | Xbox | PS4 | PS3 | PS2 | Wii

Permalänk
Medlem

Jag gillar den... men det ser inte ut som att man kan lägga den ner på sidan, vilket är lite surt..

Permalänk
Medlem

En helsvart modell kan jag köpa. Iallafall om handkontrollerna finns i helsvart räcker. Vitt blir så äckligt efter ett tag tyvärr, oavsett hur väl man tvättat händerna.