Prusa I3 mk2 samt hypercube (nästan klar).

Permalänk
Medlem

Prusa I3 mk2 samt hypercube (nästan klar).

Hej !

P.g.a bristande utrymme och alldeles för mycket andra projekt säljer jag mina 3D-skrivare.

Prusa i3 mk2 som fungerar perfekt, utskrifter i svart och silver finns på bilden.
Finns en 7-8 rullar material till, blandade färger och typer.

Kan slänga med en SD > USB adapter som funkat fint för mig.

Tänkt pris 3000 kr.
OBS skickas ej

Hypercube 3D-skrivare som nästan byggts klart, den skriver men har haft lite problem med tilltäppta munstycken, den + en hel låda delar, motorer, moderkort + allt möjligt jag samlat på mig.
Tänkt pris 2000 kr.

Någon som vill hämta båda får gärna ta med bordet dom står på + 500kr rabatt + lite lådor som passar bra undertill.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Vad ingår i hypercube skrivaren ? Vad är kvar förutom att rensa hotend? Vad har dwn för specs?

Visa signatur

[ASUS P9X79] [Corsair RM850i] [Corsair 32GB DDR3 1600mhz] [i7 3930K] [Noctua NH-D14] [Gainward GTX 1080 "GLH" Golden Sample 8GB GDDR5X][Sandisk 256GB][Fractal Design Define S]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Niklashog:

Vad ingår i hypercube skrivaren ? Vad är kvar förutom att rensa hotend? Vad har dwn för specs?

Den saknar täckskivor, kabeldragning måste göras snyggare och upphängning/matning för material.
Bältet bör spännas och fästen på horisontalstängerna bör fixas bättre (sitter distanser nu).

Den har en bra uppvärmd bädd, lite finare motorer (dubbla för vertikal rörelse).

Det finns många lådor med delar, här kommer lite bilder.

Jag prutar lite med mig själv, 1500 kr går fint att hämta den för.

Permalänk

Kan vara intresserad av båda eller enstaka, skickar PM

Visa signatur

[ASUS P9X79] [Corsair RM850i] [Corsair 32GB DDR3 1600mhz] [i7 3930K] [Noctua NH-D14] [Gainward GTX 1080 "GLH" Golden Sample 8GB GDDR5X][Sandisk 256GB][Fractal Design Define S]

Permalänk
Medlem

PM skickat!