Garderobs rensning. I5 3470 ddr3 1600 c9, GTX 650 ti, 500w

Permalänk
Medlem

Garderobs rensning. I5 3470 ddr3 1600 c9, GTX 650 ti, 500w

Hejsan!

Tänkte kolla om någon är intresserad av lite gamla prylar jag hittade i en garderob. Tänker att, om jag kan få en slant för det så fine, annars bygger jag en burk med/åt min dotter av det.
Funkar ju att lira Quake live på iaf, med ca 200 FPS. Ända jag hunnit testa.
Ända som saknas är en HDD/SSD.

Cpu: i5 3470
Gpu: GTX 650 ti
Ram: (2*4gb) hyper x 1600 c9
Moderkort: Asus h61m-k
PSU: kolink kl-c500 80 plus (helt nytt och använd i ca 4-5h för tester)

Finns nått random chassi i en garderob där hemma med, men det pallar jag inte att skicka, så det får bli vid avhämtning i så fall.
Vill ha minst 500 för det annars känns det ovärt ansträngningen och då bygger jag hellre med min dotter.

Finns i Högsbo i Göteborg.

Mvh Micke

Läs hela annonsen här

Permalänk

har en röding och hämtning att erbjuda

Permalänk

Å andra hand. Det är en perfekt Roblox dator till tösen.
Jag byggde en gaming dator till min egna dotter totalt overkill för henne 10år som bara spelar roblox ändå

Permalänk
Medlem

600:- + frakt

Visa signatur

.....

Permalänk
Medlem

750 kr + frakt

Permalänk

@mikul: 800 hämtar

Permalänk
Medlem
Skrivet av galenmyra:

@mikul: 800 hämtar

Noterat. Ja jag föredrar ju upphämtning i första hand, så du ligger bra till 😉

Permalänk
Medlem
Skrivet av TimMy2003:

Å andra hand. Det är en perfekt Roblox dator till tösen.
Jag byggde en gaming dator till min egna dotter totalt overkill för henne 10år som bara spelar roblox ändå

Haha, ja det blir lätt så när en har intresset själv och sen hela tiden tänker i banorna att det finns ju lite bättre för bara nån hundring till, eller "njaa, det är på gränsen, better safe then sorry" 😁
Min dotter är ju bara 6.5 år än, så hon behöver ju egentligen inte, men det kunde varit ett kul projekt att göra tillsammans. Men jag väntar nog lite till så hon har mer tålamod och intresse att göra klart. Hon är mest inne på Mario kart och supertux kart just nu så det är ju inga jättetunga grejer hon lirar. Kanske bättre med en Raspberry pi så länge och koppla till TVn 😉

Permalänk
Medlem
Skrivet av mikul:

Hejsan!

Tänkte kolla om någon är intresserad av lite gamla prylar jag hittade i en garderob. Tänker att, om jag kan få en slant för det så fine, annars bygger jag en burk med/åt min dotter av det.
Funkar ju att lira Quake live på iaf, med ca 200 FPS. Ända jag hunnit testa.
Ända som saknas är en HDD/SSD.

Cpu: i5 3470
Gpu: GTX 650 ti
Ram: (2*4gb) hyper x 1600 c9
Moderkort: Asus h61m-k
PSU: kolink kl-c500 80 plus (helt nytt och använd i ca 4-5h för tester)

Finns nått random chassi i en garderob där hemma med, men det pallar jag inte att skicka, så det får bli vid avhämtning i så fall.
Vill ha minst 500 för det annars känns det ovärt ansträngningen och då bygger jag hellre med min dotter.

Finns i Högsbo i Göteborg.

Mvh Micke

Läs hela annonsen här

1000kr + hämtar

Har en gammal 3570K liggande som jag tänkte köra med, funkar den cpu:n kommer jag ge bort din 3470 🙂

Permalänk
Skrivet av mikul:

Haha, ja det blir lätt så när en har intresset själv och sen hela tiden tänker i banorna att det finns ju lite bättre för bara nån hundring till, eller "njaa, det är på gränsen, better safe then sorry" 😁
Min dotter är ju bara 6.5 år än, så hon behöver ju egentligen inte, men det kunde varit ett kul projekt att göra tillsammans. Men jag väntar nog lite till så hon har mer tålamod och intresse att göra klart. Hon är mest inne på Mario kart och supertux kart just nu så det är ju inga jättetunga grejer hon lirar. Kanske bättre med en Raspberry pi så länge och koppla till TVn 😉

Jag byggde min första med min dotter kring den åldern, va ju mest jag men hon skruva och koppla in lite sladdar. Ta bara tid och gör d tillsammans min dotter e ju på skolan när dom snackar om datorer osv så skryter hon om hon byggde sin första dator själv när hon va 6. Coolast i stan 💪🏼

Permalänk
Medlem
Skrivet av jensvo:

1000kr + hämtar

Har en gammal 3570K liggande som jag tänkte köra med, funkar den cpu:n kommer jag ge bort din 3470 🙂

Ahaa, ja det låter ju väldigt vettigt!
Ja om ingen annan kommer med något bättre bud innan du hämtat, så är du hjärtligt välkommen redan ikväll att hämta om det passar dig? 😊