ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti 11GB OC

Permalänk

ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti 11GB OC

ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti 11GB OC som är ett år gammalt, finns i skogås

original kartong finns.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Ett tips är att ta en bild med produkten och ditt namn samt datum, då detta är en dyrare produkt, ifall den skickas brukar det vara i förskott. Tack för att du gör marknaden en säkrare plats.

Permalänk
Skrivet av Ali bror:

Ett tips är att ta en bild med produkten och ditt namn samt datum, då detta är en dyrare produkt, ifall den skickas brukar det vara i förskott. Tack för att du gör marknaden en säkrare plats.

ah okej! får lösa det under kvällen, tack för tipset! räcker med en papperslapp där jag skrivit som ligger brevid?

Permalänk
Skrivet av Thronicus:

ah okej! får lösa det under kvällen, tack för tipset! räcker med en papperslapp där jag skrivit som ligger brevid?

Jadå, en papperslapp blir utmärkt👍

Permalänk
Medlem

Har du kvittot och garantin kvar?

Visa signatur

Fractal Design Define R6 TG / Intel I7 8700K / Deepcool EX 360 RGB White / ASUS ROG STRIX Z370-F GAMING / ASUS ROG STRIX GeForce GTX 2080Ti 11GB OC / G.Skill Trident Z RGB 32GB CL16 3200MHz / Samsung 970 EVO SSD 500GB M.2 X2 / be quiet Straight Power 11 CM 1000W.

Permalänk
Skrivet av hanini:

Har du kvittot och garantin kvar?

Hejsan! Osäker på kvittot, men garantin är kvar med tanke på att den köptes juli 2019

Permalänk
Skrivet av Ali bror:

Ett tips är att ta en bild med produkten och ditt namn samt datum, då detta är en dyrare produkt, ifall den skickas brukar det vara i förskott. Tack för att du gör marknaden en säkrare plats.

Nu är det fixat

Permalänk
Medlem

Startar budgivningen för kortet på 7500kr + upphämtning 😋
Mvh Ali

Permalänk
Medlem

@Thronicus:
Behöver veta om du har kvitto? utan kvitto har man ingen garanti ellerhur?

Visa signatur

Fractal Design Define R6 TG / Intel I7 8700K / Deepcool EX 360 RGB White / ASUS ROG STRIX Z370-F GAMING / ASUS ROG STRIX GeForce GTX 2080Ti 11GB OC / G.Skill Trident Z RGB 32GB CL16 3200MHz / Samsung 970 EVO SSD 500GB M.2 X2 / be quiet Straight Power 11 CM 1000W.

Permalänk
Medlem

Om du vet vart du köpte kortet det kan du skriva ut fraktsedeln,, då gäller den som garanti!

Permalänk
Skrivet av Badomen:

Om du vet vart du köpte kortet det kan du skriva ut fraktsedeln,, då gäller den som garanti!

Ah okej, det sk jag göra! Letat som Fan hemma, men då ber jag webhallen printa ut ett nytt 😄 men då har jag kvitto till helgen

Permalänk

Höjer bud till 8k med hämtning.

Visa signatur

ϟ AMD Ryssen 5900X64 GB DDR4 2080 TI NVMe SSD 500GB + 1TB ϟ
Former q-net master with power of twenty +N and 100 +M ...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thronicus:

Ah okej, det sk jag göra! Letat som Fan hemma, men då ber jag webhallen printa ut ett nytt 😄 men då har jag kvitto till helgen

Jag betalar 10500kr
Hämtar den i helgen?

Visa signatur

Fractal Design Define R6 TG / Intel I7 8700K / Deepcool EX 360 RGB White / ASUS ROG STRIX Z370-F GAMING / ASUS ROG STRIX GeForce GTX 2080Ti 11GB OC / G.Skill Trident Z RGB 32GB CL16 3200MHz / Samsung 970 EVO SSD 500GB M.2 X2 / be quiet Straight Power 11 CM 1000W.

Permalänk

Höjer till 10 250 kr med hämtning.

Visa signatur

ϟ AMD Ryssen 5900X64 GB DDR4 2080 TI NVMe SSD 500GB + 1TB ϟ
Former q-net master with power of twenty +N and 100 +M ...

Permalänk

Tar tillbaka budet har hittat ett annat kort.

Visa signatur

ϟ AMD Ryssen 5900X64 GB DDR4 2080 TI NVMe SSD 500GB + 1TB ϟ
Former q-net master with power of twenty +N and 100 +M ...