Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Intel NUC 6i7KYK, M2 SSD Samsung 950Pro, Corsair DDR4 2x8GB

Permalänk

Intel NUC 6i7KYK, M2 SSD Samsung 950Pro, Corsair DDR4 2x8GB

Intel NUC 6i7KYK, M2 SSD Samsung 950Pro, Corsair DDR4 2x8GB. Äkta Win10 Pro licens. Med nätadapter och originalkartong.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Är lite intresserad men ska kika runt lite först och se hur priserna står sig. Byggt en del smarta lösningar med b la. intel nuc och denna hade varit perfekt för ett kommande projekt.
Finns VESA fästet som kommer i kartongen kvar?

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-A GAMING | PowerColor Radeon RX 7800 XT 16GB Hellhound | AMD Ryzen 7 5800X3D | Arctic Liquid Freezer II 280mm | Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3600 MHz LPX | Corsair 780T Big Tower Vit | Pure Power 12 M 1000W 80 Gold | WD BLACK SN750 SE 1TB NVMe™ SSD | Kingston NV2 2TB | Segate Barracuda 3TB | Alienware AW2721D 27" G-Sync 1440P@240hz |
It aint about power, it's about balance!

Permalänk
Skrivet av StarCroW:

Är lite intresserad men ska kika runt lite först och se hur priserna står sig. Byggt en del smarta lösningar med b la. intel nuc och denna hade varit perfekt för ett kommande projekt.
Finns VESA fästet som kommer i kartongen kvar?

Ja jag har VESA-fästet med skruvar också. Allt från original-kartong om jag inte minns fel. Har haft lite olika NUC:s, de är grymma till det mesta men nu är jag ute efter något där jag kan bygga ut lagringen lite mer.

*Edit: kollade lite priser på Tradera etc innan jag postade men kan justera om det visar sig att jag är fel ute. Smidig affär som upphämtning etc är alltid ett plus

Permalänk
Medlem

Finns datorn kvar? Och i såfall, något riktpris?

Permalänk
Skrivet av Maxy:

Finns datorn kvar? Och i såfall, något riktpris?

Tjena, datorn är kvar. Eftersom det inte blev överväldigande respons så kan jag gå ner till 3600kr och stå för eventuell frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av photonerd:

Tjena, datorn är kvar. Eftersom det inte blev överväldigande respons så kan jag gå ner till 3600kr och stå för eventuell frakt.

For det priset ar jag potentiellt intresserad. Om den finns kvar skulle jag garna fundera pa det en dag eller sa bara innan jag helt bestammer mig.

Permalänk
Skrivet av Aksi:

For det priset ar jag potentiellt intresserad. Om den finns kvar skulle jag garna fundera pa det en dag eller sa bara innan jag helt bestammer mig.

Sålde datorn idag!

Permalänk
Medlem

@photonerd: Grattis och tack för info!