Säljer Samsung KS8005/9000 55 tum, 4K UHD Tv

Permalänk

Säljer Samsung KS8005/9000 55 tum, 4K UHD Tv

Jag säljer här min Tv då jag vill uppgradera. Modellen kom ut 2016, och är fortfarande en av de bättre modellerna som Samsung släppt.

Modellnumret är KS8005 i Sverige, men utomlands är det KS9000. Ifall du googlar efter mer info är det bra att veta om det.

Tvn blev reparerad av en officiell Samsung-reparatör för någon månad sedan, där han bytte ut alla komponenter utom stativet, så den är i princip helt i nyskick.

Modellen har fullt stöd för HDR1000, för de som är insatta i HDR, och den är uppdaterad till den senaste mjukvaran 1242.

Hämtas på plats då jag saknar originalkartongen. Nypris vid köptillfället var 15 000 kronor.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Har 49/50 tums varianten från 2016 eller när den släpptes. Ruggigt bra TV och helt fantastiskt bra mjukvara. Tipsar verkligen!

Permalänk
Medlem

@Marsson90: Borås, fasen också... Lite väl långt för mig, perfekt annars då jag och frugan har så himla mkt ljusinsläpp i vardagsrummet så vi nog får passa på OLED... Du har inte vägarna förbi ner mot Skåne inom någon överskådlig framtid? (Corona till trots...)

Visa signatur

Intel i9 10900k @5,2Ghz, MSI Z590 Gaming EK-X, G-Skill Elite Royal 4x8gb @3600mhz cl16, Asus TUF 3080ti OC, 2xSamsung 960 EVO 1Tb M2, Seasonic Prime 1300W Platinum, EK D5 Revo, 2x360mm EK SE, Acer X34P 1440p 120hz IPS G-sync, CSFG The Crow
Galleri Ancalagon The Black | Galleri The White Crow

Permalänk
Skrivet av Deriveh:

@Marsson90: Borås, fasen också... Lite väl långt för mig, perfekt annars då jag och frugan har så himla mkt ljusinsläpp i vardagsrummet så vi nog får passa på OLED... Du har inte vägarna förbi ner mot Skåne inom någon överskådlig framtid? (Corona till trots...)

Hej! Nej tyvärr inte

Permalänk
Medlem

Hej, intresserad att släppa den för 4000? dock ska bilen in på verkstad nu, så kan hämta först på fredag.

Permalänk
Skrivet av exhale315:

Hej, intresserad att släppa den för 4000? dock ska bilen in på verkstad nu, så kan hämta först på fredag.

Hej @exhale315,

Vi kan mötas halvvägs: 4500 kronor. Fredag kväll fungerar utmärkt

Permalänk
Medlem

Jag hör av mig

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Marsson90:

Hej @exhale315,

Vi kan mötas halvvägs: 4500 kronor. Fredag kväll fungerar utmärkt

Ska jag tolka det här som att den i praktiken redan är såld?

Permalänk
Skrivet av Andreaz1:

Ska jag tolka det här som att den i praktiken redan är såld?

Nja, inte än jag tolkar det som att personen i fråga återkommer med besked.

Permalänk
Medlem

Intresserad att hämta för 4500 och kan hämta fredag kväll, men har full förståelse om någon annan plockar den tidigare eller vill betala mer

Permalänk
Skrivet av exhale315:

Intresserad att hämta för 4500 och kan hämta fredag kväll, men har full förståelse om någon annan plockar den tidigare eller vill betala mer

Ifall ingen annan haffar den före det är den din

Permalänk
Medlem

Hej, ligger hemma och är krasslig så får tyvärr avvakta tills vidare!

Permalänk
Medlem

4500:- Kan hämta på söndag

Visa signatur

[5600x @4.6ghz + Arctic freezer 34] [B550 Gaming x v2] [Ripjaws 2x8gb @3200mhz cl14] [3060 Ti] [Cooler master V850]

https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers#sp...

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Marsson90:

Ifall ingen annan haffar den före det är den din

För 4500kr kan jag hämta den imorgon. Varför fick så mycket bytas på den?

Permalänk
Skrivet av Andreaz1:

För 4500kr kan jag hämta den imorgon. Varför fick så mycket bytas på den?

Den är såld nu, tack för visat intresse dock.

Permalänk
Hedersmedlem

@Marsson90: Då har jag markerat annonsen som avslutad åt dig så att den försvinner från listan över aktiva annonser.