Aegis Retaliator - Star Citizen

Permalänk
Medlem

Aegis Retaliator - Star Citizen

Hej,

Är det någon som vill köpa min Aegis Retaliator (+ 3 till skepp) på mitt Star Citizen? Jag har kört spelet kanske 2 gånger och det hade varit kul att sälja till någon då jag bara vill bli av med den.

Jag kommer gifta den via deras hemsida, så du behöver ha ett konto sedan tidigare.

Ingen budgivning.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Vad har du tänkt dig för pris?

1
Visa signatur

ʜᴀʟᴏɢᴇɴ - ᴜ ɢᴏᴛ ᴛʜᴀᴛ
0:32 ━❍──────── -3:08
↻ ⊲ Ⅱ ⊳ ↺
VOLUME: ▁▂▃▅▆▇ 100%

Permalänk
Medlem

900kr hade jag tänkt mig

Permalänk
Medlem

Kan börja budgivningen på 50kr

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | Red Devil AMD Radeon™ RX 7900 XTX | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional

Permalänk
Medlem

Jo, men jag tänker inte ha någon budgivning. För priset får man allt som går att ta gifta på kontot. Vilket är Retaliator, freelance och två mindre skepp (pledge).

Permalänk

Kan man inte bara få hela kontot då i så fall eller har den övriga saker som inte går att gifta?

Visa signatur

ʜᴀʟᴏɢᴇɴ - ᴜ ɢᴏᴛ ᴛʜᴀᴛ
0:32 ━❍──────── -3:08
↻ ⊲ Ⅱ ⊳ ↺
VOLUME: ▁▂▃▅▆▇ 100%

Permalänk
Medlem

Det skulle man, men eftersom det är låst till mitt användarnamn och att dem som var intresserade kanske redan hade ett konto. Så tänkte jag det var lättare att bara sälja mina "pledge". Det som inte går att gifta är store credit/deras egna valuta (vad jag vet).

Jag är öppen för hela kontot, fast då höjer jag till 1000kr. Då det ingår mer saker.

Permalänk

Ok jag skickar PM

Visa signatur

ʜᴀʟᴏɢᴇɴ - ᴜ ɢᴏᴛ ᴛʜᴀᴛ
0:32 ━❍──────── -3:08
↻ ⊲ Ⅱ ⊳ ↺
VOLUME: ▁▂▃▅▆▇ 100%