Diverse Komponenter & Chassi - 6600K - Asus Maximus VIII Hero - 16GB 2133 Mhz RAM - Phanteks Enthoo Evolv ATX -

Permalänk
Medlem

Diverse Komponenter & Chassi - 6600K - Asus Maximus VIII Hero - 16GB 2133 Mhz RAM - Phanteks Enthoo Evolv ATX -

Körde en uppdatering på min setup för någon månad sedan och sitter nu på en hög fullt fungerande komponenter samt ett chassi som inte används.

Chassi - Phanteks enthoo evolv ATX (kan inte lova att 100% av skruvarna och tillbehören finns kvar, men allt som behövs för att få ihop ett bygge inklusive fläktar garanteras)
Moderkort - Asus Maximus VIII Hero Z170
CPU - Intel i5 6600K
Ram - HyperX Fury Black 2133Mhz

Bilder fås självklart på förfrågan.

Tänkte mig att vi kör bud på allt, vill såklart helst bli av med alltihopa, men speciellt CPU och Moderkort säljs nog i första hand som paket.

Inser att jag inte kommer blir rik på affären, men har inte bråttom att bli av med grejerna, så förbehåller mig självklart rätten att sälja åt vem jag vill eller inte alls.

Allt finns i Uppsala och kan avhämtas eller alternativt köras ut inom rimligt avstånd. Kan också i sista hand skickas mot fraktkostnad (dock inte chassit då det är attans stort och tungt).

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har chassit hela sidan i glas, eller är det gamla designen med ett litet fönster med svarta kanter runtom?

Permalänk

1000kr för mobo+cpu+ram kan hämta

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

Börjar med 1700kr för allt, hämtar.

Permalänk
Medlem

@fesoj: båda sidorna är hel-glaspaneler

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Rikt pris chassit ?

Permalänk
Medlem

1800:- + hämtning för allt

Permalänk
Medlem
Permalänk

Vilken färg är chassit?

Och jag bjuder 2000kr för allt, bor i stockholm så kan hämta eller vad vi nu kommer överens om.

Permalänk
Medlem
Skrivet av siglolmic:

Vilken färg är chassit?

Och jag bjuder 2000kr för allt, bor i stockholm så kan hämta eller vad vi nu kommer överens om.

Ledande bud, chassit är svart!

Permalänk
Medlem

Lägger ett bud på 2100kr med avhämtning när som, jobbar i Uppsala

Permalänk
Permalänk
Medlem

Jag bjuder 2300kr med avhämtning

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dryad:

Jag bjuder 2300kr med avhämtning

Ledande bud! Budgivningen tar slut klockan 14:00 idag.

Permalänk

Ok, då lägger jag in ett bud på 2400kr.

Permalänk
Medlem

2500kr härifrån, hämtas när det passar

Permalänk
Permalänk
Medlem

Då var det klart! @siglolmic, jag hör av mig via PM!