söker Apex spelare för härligt umgänge

Permalänk
Medlem

söker Apex spelare för härligt umgänge

tjena har spelat apex sen det kom ut men har inte spelat rankat förrän nu (fråga inte varför)
Det tråkiga är att jag inte har någon att spela med då mina polare spelar lol

Så jag vänder mig hit till detta fanktastiska community och ser om det finns någon annan som också känner för att snacka på discord och lira apex.

Min rank är silver III
Adda ca1p3 på origin
Tänkte spela imorgon 18/02 vid 18 tiden hoppas vi hörs.

Permalänk
Medlem

Tjenare händer att ja o mina polare lirar o ibland e de svårt att få en tredje spelare 😊
Lirar gärna ihop

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@Ca1P3: jag har spelat i nån vecka nu så är inget proffs, men söker även jag folk att spela med. jag nickar runesfarmor på origin precis samma som här på clockers.

MVH Christian

Permalänk
Skrivet av Ghuntax:

Tjenare händer att ja o mina polare lirar o ibland e de svårt att få en tredje spelare 😊
Lirar gärna ihop

Skickades från m.sweclockers.com

Jag söker även jag efter folk att spela med, adda runesfarmor på origin, heter samma här som på origin. MVH Christian

Permalänk
Medlem
Skrivet av runesfarmor:

Jag söker även jag efter folk att spela med, adda runesfarmor på origin, heter samma här som på origin. MVH Christian

Addat dig nu 😊👍🏻

Permalänk

@Ghuntax: jag har godkänt nu, Bara att bjuda in när det blir game. MVH Christian

Permalänk

Söker också folk att lira med, vet inte hur "bra" jag är då jag nyss börjat spela ranked... Silver någonting nu på väg upp. Lägger till er, nickar Maboz på origin.

Permalänk
Medlem

Söker ni apex spelare, kom till garaget och häng. Vi är ett gäng som spelar lite olika spel, men just nu är det främst Apex som gäller.

Välkomna https://discord.gg/NzACRSD

Visa signatur

Mobo, Prime Z390-A - CPU, I7 9700K @ Stock (so far), Be Quiet Dark rock 4 - MINNE, 16gb Vengance RGB 3200Mhz - GPU, RTX 2070 Gaming OC - HDD, 2 x Samsung EVO 860 (500gb)