Permalänk
Medlem

Chassifläktar och div sladdar

Hej!

Skänker en låda med diverse sladdar och tre chassifläktar. Fläktarna snurrar långsamt och är nästan ljudlösa.

Flera av sladdarna är för sata-ström.

Hämtas hos mig på Steningehöjden, Sigtuna.

Den som först, utan krångel, kan komma och hämta sakerna får dem!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Skulle du kunna skicka de? Exakt det jag skulle leta efter blir lite långt att åka och hämta de för mig. Kan betala frakt i förväg utan några problem

Permalänk
Medlem

Tar gärna allt, hämtar när det passar dig bäst

Edit:
Hej, ledsen, men min bror har uppenbart redan köpt fläktar till sitt bygge, vilket jag inte kände till tidigare idag.
Har således ingen användning av dina. Ber om ursäkt för eventuella olägenheter.

Visa signatur

Ryzen 2700 - be quiet Dark Rock 4
MSI B450 Gaming Pro Carbon AC WiFi - G.Skill TridentZ 16GB 3200c14
MSI Ventus OC 2070S @ 0,750V - Samsung C27HG70 Curved 1440p 144hz
Fractal Design Define R6 Vit TG - Corsair rm750x v2
SSD Samsung 860 EVO @ 500GB - SSD Intel 660p @ 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Savage_Gray:

Tar gärna allt, hämtar när det passar dig bäst

Toppen, skickar PM!

Permalänk
Medlem

Sakerna finns kvar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av twk:

Sakerna finns kvar!

Som sagt innan. Kan ta allt med frakt utan bekymmer

Permalänk
Medlem
Skrivet av YOKYO:

Som sagt innan. Kan ta allt med frakt utan bekymmer

Hej!

Såg det, jag vill tyvärr inte lägga ner det arbetet för att skänka sakerna, utan jag vill att någon kommer och hämtar dem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av twk:

Hej!

Såg det, jag vill tyvärr inte lägga ner det arbetet för att skänka sakerna, utan jag vill att någon kommer och hämtar dem.

Och tyvärr är det jäkligt långt för mig att hämta de. Men kanske symbolisk summa kommer hjälpa för det arbetet du kommer utföra?

Permalänk
Medlem
Skrivet av YOKYO:

Och tyvärr är det jäkligt långt för mig att hämta de. Men kanske symbolisk summa kommer hjälpa för det arbetet du kommer utföra?

Tack för erbjudandet, jag vill helst skänka sakerna till någon som hämtar. Om ingen visar intresse inom några dagar kan jag återkomma till dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av twk:

Tack för erbjudandet, jag vill helst skänka sakerna till någon som hämtar. Om ingen visar intresse inom några dagar kan jag återkomma till dig.

Ok tack! Önskar dig lycka

Permalänk
Medlem

@twk: Tar gärna allt, borde inte vara några problem att hämta i helgen om det passar dig

Permalänk
Medlem
Skrivet av hagerklo:

@twk: Tar gärna allt, borde inte vara några problem att hämta i helgen om det passar dig

Jag skickar PM!