Skärmar och stativ+dator skänkes (Ergotron, dell...)

Permalänk
Medlem

Skärmar och stativ+dator skänkes (Ergotron, dell...)

Skärmar
2st Dell 2007fp saknar original fotstativ
2st Dell 2001fp
3st HP L1706
vga+dvi+strömkablar finns också.

Stativ
Ergotron DS100 2st för 2 skärmar (tror maxbredd är 24", kan mäta om det efterfrågas), 1st för 3 skärmar (har använt denna för PLP setup med 20"+30"+20"), 1st för 4 skärmar (2 över 2)

Även en dator
Dell Precision T5400
Xeon E5420 2.5GHz
8gb 667MHz ram ECC (4x2GB)
320GB hårddisk
XP professional cd key (inte installerat på datorn nu).

Finns i Täby Centrum för hämtning, skickas ej. Sakerna skänkes, men om du som hämtar vill skänka en slant till nån välgörenhet uppskattas det

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag kan hämta dellskärmarna + stativ om de finns kvar. Kommer till användning hos en ideell idrottsförening vilket säkert kan ses som välgörenhet

Permalänk
Medlem

Kan hämta vad som nu blivit över efter föregående två meddelanden

Permalänk
Medlem
Skrivet av denzelu:

Jag kan hämta dellskärmarna + stativ om de finns kvar. Kommer till användning hos en ideell idrottsförening vilket säkert kan ses som välgörenhet

Jag var främst ute efter ett skärmstativ bara och tänkte att man kunde ha monitorerna till lite lek-projekt men ska de gå till en idrottsförening som har det knapert så backar jag tillbaka och släpper det till dig. Att unga ska få bästa förutsättningar idrotta är viktigare

Permalänk
Medlem
Skrivet av denzelu:

Jag kan hämta dellskärmarna + stativ om de finns kvar. Kommer till användning hos en ideell idrottsförening vilket säkert kan ses som välgörenhet

Toppen, det går fint! Hör av dig i PM så löser vi det.

Skrivet av Gawgizz:

Kan hämta vad som nu blivit över efter föregående två meddelanden

Dellskärmar+stativ till denzelu, dell-datorn till en i PM. HP-skärmarna är det som verkar va kvar om det är av intresse.

Skrivet av chrippe7:

Jag var främst ute efter ett skärmstativ bara och tänkte att man kunde ha monitorerna till lite lek-projekt men ska de gå till en idrottsförening som har det knapert så backar jag tillbaka och släpper det till dig. Att unga ska få bästa förutsättningar idrotta är viktigare

Fint av dig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gawgizz:

Kan hämta vad som nu blivit över efter föregående två meddelanden

Skrivet av chrippe7:

Jag var främst ute efter ett skärmstativ bara och tänkte att man kunde ha monitorerna till lite lek-projekt men ska de gå till en idrottsförening som har det knapert så backar jag tillbaka och släpper det till dig. Att unga ska få bästa förutsättningar idrotta är viktigare

Det som nu finns kvar är 1st stativ för 3 skärmar och 3st HP L1706. Om detta är intressant får ni höra av er

Permalänk
Medlem

@Körgan: Nappar på stativet!

Permalänk
Medlem

@Gawgizz: OK, då tar vi det vidare i PM

Permalänk
Medlem

Som tidigare sagt finns 1st stativ och 3st HP skärmar kvar. @Gawgizz får stativet om ingen annan kan hämta det innan nästa vecka