NZXT kraken X62 HELT NY, Cryorig H7 och NZXT AM4 Bracket/fäste

Permalänk

NZXT kraken X62 HELT NY, Cryorig H7 och NZXT AM4 Bracket/fäste

Om saker ska skickas står köparen för fraktkostnaden och betalar i förskott. Prutning ignoreras.

NZXT Kraken X62: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4503401

Fick denna direkt från NZXT efter att jag RMA:ade min gamla X61. Efter jag hämtade kylaren från posten har den endast vart i lådan den skickades med efter jag tog några bilder. Säljer kylaren eftersom utseendet inte passar in med mitt vita tema. Jag har kvar fraktsedeln som jag skickar med. Kylaren ser ut att vara V.2 då det står support för AM4 på lådan.

Säljes för: 1090 kr

Cryorig H7: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=3241232

Har ett AM4 fäste som medföljer gratis. Original låda och tillbehör finns kvar.

Säljes för: 280 kr

NZXT AM4 bracket:

Fick detta fäste från NZXTs support men har aldrig använt det då leveransen blev försenad och jag köpte ett Corsair fäste istället. Passar även vissa Corsair CLCs.

Säljes för: 100kr

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Erbjuder 200 kr för cryorig H7 am4 med möte i Göteborg om det funkar för dig.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

X2 3800+ A64 Manchester (10*240, 2400 mhz 1.55v), MSI K8N NEO 2 Platinum, 2048 mb Corsair TwinX 3200C2 (2.5-3-3-8, 200 mhz, 2.75v), AIW X800XT (544/544), 74 gb Raptor, 250 Seagate, Tagan 480w

Permalänk
Avstängd

Om x62 ej såld
Börjar med första bud på 500kr+frakt

Visa signatur

Frågor frågor....

Permalänk

@ASwedeLune: Tack för budet, men det är väldigt lågt.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av RTX 1337 Super:

@ASwedeLune: Tack för budet, men det är väldigt lågt.

Hur lågt kan du gå? Skriv ditt sista minsta pris för den?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Frågor frågor....

Permalänk

@ASwedeLune: Sänkte priset med 100kr efter min förra annons pga av själ. Kommer nog inte sälja för lägre än så. Som sagt säljer jag den då jag helt enkelt inte gillar utseendet och att den inte passar in med resten av temat i min dator.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av RTX 1337 Super:

@ASwedeLune: Sänkte priset med 100kr efter min förra annons pga av själ. Kommer nog inte sälja för lägre än så. Som sagt säljer jag den då jag helt enkelt inte gillar utseendet och att den inte passar in med resten av temat i min dator.

Ok, kunde tänka köpa den för 900+frakt, om det är fortfarande intreserad i satt pris?

Visa signatur

Frågor frågor....

Permalänk

@ASwedeLune: Tyvärr, tycker redan 1090kr är en grym rabatt för en helt ny produkt.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av RTX 1337 Super:

@ASwedeLune: Tyvärr, tycker redan 1090kr är en grym rabatt för en helt ny produkt.

Men du har sagt väl att du går ner med 100kr? för att då kunde jag köpa den med kvitto som ska finnas?

mvh

Visa signatur

Frågor frågor....

Permalänk

@ASwedeLune: Menade att den är sänkt med 100kr från min förra annons där den var prissatt 1190kr.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av RTX 1337 Super:

@ASwedeLune: Menade att den är sänkt med 100kr från min förra annons där den var prissatt 1190kr.

Ok, finns det kvitto?

Visa signatur

Frågor frågor....

Permalänk

@ASwedeLune: Då jag fick denna från NZXT direkt finns det inget kvitto eftersom jag inte köpte kylaren men det finns kvar kvitto från min gamla Kraken X61 och fraktsedeln för Kraken X62.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av RTX 1337 Super:

@ASwedeLune: Då jag fick denna från NZXT direkt finns det inget kvitto eftersom jag inte köpte kylaren men det finns kvar kvitto från min gamla Kraken X61 och fraktsedeln för Kraken X62.

Oki, går det med 1000kr+frakt för dig?

Visa signatur

Frågor frågor....

Permalänk
Permalänk
Avstängd
Skrivet av RTX 1337 Super:

Ok kan gå på det, men då skickas den med kvitto från x61 och allt annat, om det får för dig?

Visa signatur

Frågor frågor....

Permalänk