Gratis studiehjälp! (Högskoleprovet eller matematik)

Permalänk
Mattecoach

Gratis studiehjälp! (Högskoleprovet eller matematik)

Hej,

Vårens högskoleprov närmar sig, då jag själv haft mycket nytta av det hjälper jag gärna andra som vill förbättra sitt resultat eller är nervösa inför sitt första högskoleprov!
Målgruppen är gymnasieungdomar, främst de som inte har möjlighet att få hjälp på annat sätt. Men det är ju inte ovanligt att även äldre skriver högskoleprovet, är du intresserad så hör av dig!
Jag träffas gärna på café eller liknande nära Redbergsplatsen, funkar också med t.ex. stadsbiblioteket.

Får jag tid över kan jag också tänka mig att hjälpa till med matematik, främst på gymnasienivå.

Mina meriter är att jag själv har skrivit högskoleprovet med gott resultat, jag har också under studietiden extrajobbat som coach inför högskoleprovet och allmänt inom matematik, både med grupper och enskilda. Jag har hjälpt till på många olika nivåer, gemensamt för de flesta är att man utvecklas enormt inom matematik om man har någon att bolla med! Jag anpassar mig efter din nivå, spelar ingen roll om du blir svettig bara du hör "x och y" eller vill diskutera din tolkning av derivata.

Mvh
Daniel

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vilken hjälte!

Visa signatur

7800x3D | Asus Strix 4090 OC | x670 MSI Pro WIFI | 6000Mhz 32GB CL30 DDR5 | SN850X 2GB | NH-DH15 Chromax Black| Fractal North Mesh | TUF 1000W Gold | Samsung Neo G8 32' 4K 240hz | Mac M2 |

Permalänk
Medlem

Önskar verkligen detta fanns när jag växte upp..
Hade problem med matte, men fick till slut en lärare som hjälpte mig efter skolan/helger. Men fick gå om ett år, skulle behövt hjälpen lite tidigare.
Riktigt trevligt att du hjälper till för såna som oss

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem

Dagens ros!

Permalänk
Medlem

Grymt! Redan universitetsstudent själv men har velat bättra på matte kunskaper då det var ett tag sen gymnasiet. Just nu kanske det är lite väl mycket studier som det är men bildas en grupp som ses lite hänger jag gärna på. Vore kul att fräscha upp matten igen. Kanske för att göra HP för att komma in på något annat senare.

Grymt!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Mattecoach
Skrivet av Sienar:

Grymt! Redan universitetsstudent själv men har velat bättra på matte kunskaper då det var ett tag sen gymnasiet. Just nu kanske det är lite väl mycket studier som det är men bildas en grupp som ses lite hänger jag gärna på. Vore kul att fräscha upp matten igen. Kanske för att göra HP för att komma in på något annat senare.

Grymt!

Skickades från m.sweclockers.com

Trevligt!
Antar att du inte läser något med matematik då? Vilka kurser läste du på gymnasiet?
Har dig i åtanke beroende på övrigt intresse

Permalänk
Medlem

Dagens gärningsman ! Bra initiativ !

Visa signatur

¤ SLÅ DET HÄR OM NI KAN ¤
duron 1600 - K7S8X - Diamond Viper z200 32 mB (skit) - 384 mB 2100 DDR - 160 gb Seagate 2 mB

Permalänk
Medlem

Fantastiskt gärning verkligen! Lycka till

Visa signatur

Nytt hela tiden

Permalänk
Mattecoach

Det är ingen som har anmält sig!
Om någon är det minsta sugen så släng iväg ett meddelande så kan vi prata om vilket upplägg som passar dig. Spelar ingen roll för mig om det är par uppgifter i boken du vill ha hjälp med eller ett större avsnitt. Kan i princip garantera ett ökat intresse för matematik, vilket gör det både lättare och roligare!

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Jag jobbade på högskola under många år och kan verkligen tipsa om att göra högskoleprovet! Det kan vara en genväg in på högskolan, vi hade en del som lyckades den vägen när betygen inte räckte till.

Visa signatur

ecce
#NATisNotASecurityFeature

Permalänk
Medlem

Jag skrev 2.0 på högskoleprovet år 2000. Kan inte bevisa det med papper utan att jag behöver vända hela lägenheten över ända. Men det är ett faktum. Skulle använda det resultatet till att komma in på Ekonomiutbildningen i Gbg men ett litet företag som heter Inet kom i mellan...

PS! Provet var rätt enkelt på den tiden, jag gissar att det blivit svårare med åren.

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Mattecoach

Hehe gissar att det inte är någon slump?

Skrivet av Bascule666:

Jag skrev 2.0 på högskoleprovet år 2000. Kan inte bevisa det med papper utan att jag behöver vända hela lägenheten över ända. Men det är ett faktum. Skulle använda det resultatet till att komma in på Ekonomiutbildningen i Gbg men ett litet företag som heter Inet kom i mellan...

PS! Provet var rätt enkelt på den tiden, jag gissar att det blivit svårare med åren.

Inte svårare, men annorlunda. Mer matematik (hälften) och mindre ord.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PuMaH:

Hehe gissar att det inte är någon slump?

Inte svårare, men annorlunda. Mer matematik (hälften) och mindre ord.

Jaha det har blivit enklare med andra ord.

Visa signatur

Nätverksnörd

Permalänk

Grym du är, gör mig sjukt glad att se initiativ som detta!

Permalänk
Medlem

Hade man haft tillgång till en så schysst kille under sin gymnasietid så hade man kanske faktiskt lärt sig något

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Medlem

Väldigt fint initiativ!
Önskar jag hade haft möjligheten till sån hjälp när man fortfarande satsade på högre utbildning i början av 2000-talet, tyvärr så är det inte väldigt relevant i dagsläget längre :c

Visa signatur

Fractal Design Define C | NH-D15 AMD | R5 5600X | TUF Gaming B550-Plus | 2x16GB Corsair DDR4@3200mhz | RTX 3060Ti | 2TB 980 Pro m.2 + 500gb 970 EVO m.2 | Steelseries APEX, Logitech G603 | Razer Blackshark Pro v2 | Dell 28" 1440p165 + Swedx 28" 2160p60 + Benq 24" 1080p60 |