Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

FYND 35 stycken NYA ÄKTA SanDisk Ultra 64 GB / microSDXC / Class 10 / UHS-I / Adapter

Permalänk

FYND 35 stycken NYA ÄKTA SanDisk Ultra 64 GB / microSDXC / Class 10 / UHS-I / Adapter

35 stycken NYA ÄKTA SanDisk Ultra 64 GB / microSDXC / Class 10 / UHS-I / Adapter

Köpte på mig ett parti från Staples som är återförsäljare av SanDisk minnen så dessa är givetvis ÄKTA minnen och inga kopior.

Jag vill ha 80 kronor stycket + frakt alternativt 2000 kronor för alla 35 stycken (~57kr/st) alt 10 stycken för 700 kronor (70kr/st)

Ser ut som detta, men är INTE 100 mb/sek utan 80 samt är inte A1

https://www.webhallen.com/se/product/276926-SanDisk-Ultra-64-...

Köparen står för frakten och slutligt pris skall betalas innan produkten skickas, antingen via Swish eller överföring till vanligt bankkonto Swedbank, alt kan avhämtas utanför Trelleborg.

Vid frågor så PM alt skriv här

Tänkte att köra öppen budgivning Till Onsdag 5 Februari 18:00, alt tills jag får ett bud som jag känner är okej. Jag kommer i så fall meddela detta. Jag reserverar mig även att sälja till den som jag vill sälja till.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vad blir frakten på 1 eller 2?

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk

Köper gärna 2st av dig. Tack, mvh Joakim

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Förlåt men varför köpte du 35st sd-kort?
Är inte intresserad själv, men får önska dig lycka till med försäljningen!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Köper 2 st!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

They say if you play a Microsoft CD backwards, you hear satanic messages. That's nothing. If you play it forwards, it installs Windows.

Permalänk

Det finns fortfarande några kvar om någon är intresserad?