Permalänk
Medlem

tv alt projektor köpes

Hej!

Är på jakt efter antingen en 28-32 tums tv (brist på plats) att ha i mitt sovrum för o kolla film eller liknande bara på kvällen.

Söker alternativt en projektor för filmtittande, ska stå på c:a 2.5 meter från projektorduken isåfall.
Har någon en duk med så kan det också vara av intresse, bara den går och hänga upp på väggen.

Pris är ganska flexibelt beroende på vad som säljs och skick, men inget för dyrt då det bara är till för o slappa framför o har inga höga krav

Ganska flexibel på var jag kan hämta för rätt tv/projektor.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Skrivet av bourne94:

Hej!

Är på jakt efter antingen en 28-32 tums tv (brist på plats) att ha i mitt sovrum för o kolla film eller liknande bara på kvällen.

Söker alternativt en projektor för filmtittande, ska stå på c:a 2.5 meter från projektorduken isåfall.
Har någon en duk med så kan det också vara av intresse, bara den går och hänga upp på väggen.

Pris är ganska flexibelt beroende på vad som säljs och skick, men inget för dyrt då det bara är till för o slappa framför o har inga höga krav

Ganska flexibel på var jag kan hämta för rätt tv/projektor.

Läs hela annonsen här

Har två. En Benq W1000 med en ny lampa. En Benq W1070+w som gått 582 timmar på lampan.
Finns också en rullgardinsduk att köpa till

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av aakerlind:

Har två. En Benq W1000 med en ny lampa. En Benq W1070+w som gått 582 timmar på lampan.
Finns också en rullgardinsduk att köpa till

Skickades från m.sweclockers.com

Hej! Vad hade du tänkt dig för pris på respektive samt vad vill du ha för duken isåfall?

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk

2200kr inkl frakt för W1000. 3500kr inkl frakt för W1070+w.
Rullgardinsduken har legat ett par år i ett garage, måste kolla status på den men om den ser OK ut så 500kr plus frakt för den.

Kan skicka bilder i PM om det är intressant

Permalänk
Medlem

Har en smidig Epson projektor som är knappt använd samt en motordriven 90 tum duk om det är intressant? Ska kolla imorgon vad det är för modell på projektorn exakt. Finns i Göteborg.

Edit: tror det är denna
Epson projektor länk

Visa signatur

ASUS B450 Prime Plus| Ryzen 7 3700X| ASUS GTX 1660 TI DUAL OC| HyperX Fury 3200MHz 32GB| Norctua NH-D15| Samsung 970 EVO PLUS M.2 SSD 1TB| EVGA Supernova G3 650w| Fractal Design Define C| ASUS PCE-AX3000 |