SweClockers letar ny ledare!

SweClockers letar ny ledare!

Sitter du på massa bra tankar om SweClockers framtid, samtidigt som du en klippa i stormen och så vidare? Kan du hantera när @Laxpudding spelar panflöjt i Sonos-systemet? Eller när @Kenneth hotar kollegorna med en Nerf-gun?

Då kan du vara den vi söker! Vi letar efter en Content Manager / Chefredaktör som kan ta helhetsansvar för SweClockers och se till vi fortsätter göra allt häftigt vi redan gör. Samt en hel del nytt, såklart. Det handlar om alla härliga medlemmar, alla recensioner, tester, nyheter och IRL-träffar. Paketpris, helt enkelt!

Låter det spännande, eller vill du i alla fall veta liiiiite mer? Hoppa in och läs vidare på Geeks.se. Vad väntar du på? Klicka!

"En data, flera dator"

Skrivet av evil penguin:

"En data, flera dator"

Skrivet av Irregular Programming:

Koppla hårddisken till skärmen bara så löser det sig.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av evil penguin:

"En data, flera dator"

Mind blown.

Visar sig att @DavidtheDoom är skeptisk, trots inviter från @Jacob. 🤷‍♂️

Fantastiskt gäng! Den som landar positionen har en riktigt bra arbetsplats att se fram emot.

Eftersom det är så inne med återvinning, hämta hem Ida! och ta med Magnus.

Vem är ts? Geeks vd? Aldrig noterat han förut, kanske inte så aktiv?

Skickades från m.sweclockers.com

Stackars Emil...

@emilakered Ska du sluta???? :'(

Är du en etta eller är du en nolla?

Skrivet av Trazer:

@emilakered Ska du sluta???? :'(

Så är det!

Skrivet av emilakered:

Så är det!

Jag väljer att tolka detta som att du kommer köra fredagspanel varje fredag från och med nu.

Ooooh, det låter som en sjukt kul sysselsättning!
läser genom annonsen

Ooooh, det låter som en sjukt kul sysselsättning för någon!

Skrivet av Squallie:

Jag väljer att tolka detta som att du kommer köra fredagspanel varje fredag från och med nu.

Haha, you wish.

Skrivet av NordhNet:

Ooooh, det låter som en sjukt kul sysselsättning!
läser genom annonsen

Ooooh, det låter som en sjukt kul sysselsättning för någon!

Du har ju skägget för det, ändå!

Skrivet av emilakered:

Du har ju skägget för det, ändå!

”Har du erfarenhet av X?”

”Nej, men jag har skägg!”

Skrivet av emilakered:

Haha, you wish.

Tråkigt att du slutar, får man fråga vad som händer härnäst för dig?

edit: nu hittade jag tråden om att du ska sluta. inga bestämda planer alltså! Men får önska dig lycka till hursomhelst! och tack för allt

Senast redigerat 2020-01-29 11:23

@emilakered Nej så tråkigt, även om jag kanske bara anar utmaningen det faktiskt är att hålla "iordning" på redaktionen 🙄
Lycka till med vad som kommer här näst, och som tidigare sagts, får du gästspela i fredagspanelen.

Skrivet av Squallie:

Tråkigt att du slutar, får man fråga vad som händer härnäst för dig?

edit: nu hittade jag tråden om att du ska sluta. inga bestämda planer alltså! Men får önska dig lycka till hursomhelst! och tack för allt

Ja, precis som jag svarade där är det inte satt i sten! Vi får se lite, beror mycket på vad folk vill ha mig till.

Vad roligt att Emil vågar ta steget att pröva på något nytt, det borde fler göra.
Hoppas han hittar något nytt han trivs med.

Dator eller Data är valfritt vad man väljer att säga.
Dator kan ses som en komplett fysisk enhet alltså hårdvaran och data som information.
Men Data kan även ses som en förkortning av dataräknemaskin som tidiga datorer benämndes som.

Jag tar den! Inte för att jag har det som krävs, men jag kan alltid prova på obskyra läsksorter.

Skrivet av Snorlena:

Jag tar den! Inte för att jag har det som krävs, men jag kan alltid prova på obskyra läsksorter.

Du har 75 % av vad som krävs right there!