Fractal Design R6 TG Gunmetal (non USB-C)

Permalänk
Medlem

Fractal Design R6 TG Gunmetal (non USB-C)

Okej, jag skulle bygga vatten. Gick och byggde mig ett Ghost istället. Och min andradator blev för klumpig i ett R6 så det fick bli ett Define C istället. Så här är den.

Jag ska försöka samla ihop så mycket skruvar och tillbehör jag kan men jag kan inte garantera att precis alla skruvar, hårddiskvaggor och PCI-E-platsskyddsplåtar kommer vara på plats. Merparten av dom kommer vara där åtminstone. Jag är nästan säker på var alla är men som sagt, inga garantier. Är det något särskilt ni absolut måste följa med i skruvväg så får ni hojta så kollar jag.

Den har en liten skråma på sidoplåten i bakkant där tumskruven sitter och lite fina repor på plåt upptill och på sidan. Syns i bra ljus annars inte.

Frakt går bra men det kommer bli dyrt för det är stort och tungt. Så jag ser helst en hämtning där man också kan bedöma skicket.

Budstart 400. Och ja, jag släpper den för 400 exkl frakt.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

HRLD

Permalänk
Medlem

Vad skulle frakten gå på? Intresserad!

Permalänk
Medlem
Skrivet av vrmlnd:

Vad skulle frakten gå på? Intresserad!

Postnords XXL (upp till 15 kg) behövs. Hela förpackningen väger 14,55 kg och klarar längdmåtten. Det kostar 249 kr.

Vet inte om andra bolag kanske har billigare alternativ.

Visa signatur

HRLD

Permalänk
Medlem

DHL verkar köra för 199. Schenker för 600 🤣

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

HRLD

Permalänk
Medlem

Jag skulle så gärna vilja köpa TG-sidan så om någon skulle vilja köpa chassit och ta över min "plåtsida" kan jag tänka mig att betala frakten mot att jag får TG sidan och köparen min plåtsida

Visa signatur

7800x3D | Asus Strix 4090 OC | x670 MSI Pro WIFI | 6000Mhz 32GB CL30 DDR5 | SN850X 2GB | NH-DH15 Chromax Black| Fractal North Mesh | TUF 1000W Gold | Samsung Neo G8 32' 4K 240hz | Mac M2 |

Permalänk
Medlem

Lägger ett bud på 400kr, kan hämta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lilobilo:

Lägger ett bud på 400kr, kan hämta.

Noterat! Låter det rulla några dagar. Inte överdrivet länge, jag lovar.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

HRLD

Permalänk
Medlem
Skrivet av lilobilo:

Lägger ett bud på 400kr, kan hämta.

Det här börjar väl bli bra moget nu. Jag tar och försöker samla ihop lite av tillbehören lite mer noggrant ikväll och när det är klart avslutar jag annonsen. Har inga andra bud inkommit är chassit ditt.

Visa signatur

HRLD

Permalänk

500kr hämtar

Permalänk
Medlem
Skrivet av sir rektum:

500kr hämtar

Noterat!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

HRLD

Permalänk
Medlem
Skrivet av sir rektum:

500kr hämtar

Då tänkte jag kalla den här budgivningen avslutad.
Du får strax PM.

Visa signatur

HRLD

Permalänk
Medlem

Sålt!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

HRLD