Nytt retroLAn på G - Brain Drain IV 24/1-26/1 2020 i Skedala utanför Halmstad

Schysst ju! Får kolla med vänner

@skai28:
Gör det!
Vi har för tillfället 8 platser kvar

Kan passa på att uppdatera tråden, Lanet är nu helt slutsålt, det som begränsar är fysiska måttet på lokalen. nästa år hoppas vi dubbla antalet besökare då trycket vart enormt nu på slutspurten.

Vi återkommer fredag kväll för eventuella drop-in platser ifall besökare lämnar återbud.

/arrangörerna

Kul att ni fått dit Victor Bart, hans system tar väl upp 4-5 platser

I morgon smäller det!!

Skrivet av TimmyQ:

Kan passa på att uppdatera tråden, Lanet är nu helt slutsålt, det som begränsar är fysiska måttet på lokalen.

Största BD hittills! Kommer bli riktigt gemytligt det här.

Syns imorgon hörrni!

@0LD5K00L: det gör vi

Hoppades på fortlöpande uppdateringar!

Skrivet av Svensktiger:

Hoppades på fortlöpande uppdateringar!

Ja det fans planer på streaming osv faktiskt, se vad vi kan göra till nästa lan vad det gäller "media delen" men Victor Bart kommer släppa en Video från lanet ganska snart, typ 45min uppskattade han som täcker deras resa till lanet och ända till slutet av lanet så det ser nog många fram emot.
https://www.youtube.com/user/victorbart

@pa1983: Fasiken vad mysigt!

Hoppas på att nästa LAN hamnar på år 2000.
Har ett system som passar fiiiiint där

En kort video jag satte ihop från lanet.

@pa1983: snyggt!

Skrivet av pa1983:

En kort video jag satte ihop från lanet.

Ser ut att vara hur kul som helst
Härligt att så många även satsat på 90-tals frillor!

Ingen som höll på med den obligatoriska ominstallationen av Windows 98?

@Svensktiger: Tror vi klarade oss från ominstallationer

@Svensktiger

Tror mina 98 burkar i dag är mer stabila än dom var på den tiden, moderna standarder gör att man lägger ner lite mer tid och har krav på att saker ska vara pålitligt

Första hängningen kom vid start av Q2 efter ca 24h uptime så klarade mig nog med en reboot om vi inte räknar dom vi alla nästan fick göra när vi konfade om nätverket som ställde till lite strul i början.

Och ja Adm!nZ klanen van en liten CS turnering, 2 V 2 körde vi och en klan forfited och den sista van jag och @TimmyQ med 13:0 hehe, 120hz gamer works as intended

Skrivet av Necrodude:

@Svensktiger: Tror vi klarade oss från ominstallationer

Alla förutom you know who

@pa1983: harr harr harr

@Necrodude: Tror Kasper spenderade hela LANet med att installera om sin andra Aalchemy burk, tror aldrig han fick till den.

Victor Bart gjorde en film om lanet!

@Wolfbayne: hmmm där ser man. Missade det

Skrivet av Wolfbayne:

@Necrodude: Tror Kasper spenderade hela LANet med att installera om sin andra Aalchemy burk, tror aldrig han fick till den.

Jag frågade, ljög han inte så verkade den fungera från lördagen i alla fall, han spelade på någon dator i alla fall.