Permalänk
Medlem

2 gamla laptop skänkes

Rensar lite hemma och har 2 äldre laptops att ge bort om någon vill meka med. Det handlar om en Macbook, årgång 2010 eller något liknande. Lite osäker då den är köpt i Amerika, så har amerikanskt tbord. Batteriet funkar inte och saknar hårddisk men är annars funktionell om man sätter i en sådan. Glömde nämna att macen inte har någon laddare till sig

Den andra är en MSI laptop köpt 2010 i Korea. Så den har alltså ett koreanskt tangentbord vilket kanske är fränt för någon. Det ser ut som ett amerikanskt men varje knapp korresponderar med ett koreanskt tecken. Batteriet funkar vad jag vet men har väl aldrig varit särskilt mycket kräm i det från början. Har inte heller någon hårddisk samt så saknar jag skruvarna som håller fast underredet.

Skickas ej av naturliga skäl. Hämtas i Uppsala.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tjenare!

Hämtar gärna PC:n

/ David

Visa signatur

"Det som inte för något ont med sig är inte heller gott nog"

Permalänk

@Karazhan:
Hämtar gärna MSI:n

Visa signatur

ASUS ROG G20 | FX770K | GTX 970 4GB | 16gb | PNY 480GB SSD

Permalänk

Tar gärna Macen om ingen plockar upp den innan.

Visa signatur

Huvudburk: POP_OS! 22.04 | Ryzen 3900X | Asus Prime B350m-a | 32GB RAM | Sapphire RX 6800 | Sleeper-chassi (Tänk P4)
Xbox: POP_OS! 22.04 | Ryzen 5600G | B550I AORUS PRO AX | 16GB RAM | Urholkad OG Xbox som chassi

Permalänk

Ställer mig i kö för båda!

Permalänk
Medlem

Ställer mig i kö för MSIn 😊

Visa signatur

PC : SSUPD Meshiliocious Mesh Edition - 13600k - 32Gb 6200mhz DDR5 - 2x 2tb kingston m.2 - Asus ProArt RTX 4080 Super 16Gb - Asus ROG Strix LC II 280mm