Ersätta Samsung 49KS7 med ny 65-tummare?

Permalänk
Medlem

Ersätta Samsung 49KS7 med ny 65-tummare?

Hej!

Min Samsung Ur 49ks7005 har typ gett upp, går ej o starta några appar förutom netflix, och går inte o komma in i appstore för o avinstallera saker. Har försökt att uppdatera firmware men samsung hittar inget, tvn är från 2016.

Har kikat på blandannat LG OLED65B9 för 17999:- ,

Samsung 65" Q70R (Qled) för 12990:-

Samsung 65" Q82R För 16990:-

Känner mig dum som inte köpte tv tidigare på blackfriday då priserna va bättre.. menmen.

Budgeten är lite flexibel, vill ha en prisvärd tv.

Tvn sitter i vardagsrummet, vi har två fönster varav ena är jättestort så vet ej riktigt om de blir för ljust för oled eller inte.

Vad tycker ni? Tar gärna emot tips på andra tv apparater med.

Förtydligade rubrik från "Köpråd 65tum tv"/Thomas Y
Permalänk
Medlem

Om det bara är "apparna" som inte fungerar som det ska så köp en Chromecast så har du tillgång till "alla" appar igen. Tyvärr kan jag inte ge dig tips på tv byte

Permalänk
Medlem
Skrivet av Todilo:

Om det bara är "apparna" som inte fungerar som det ska så köp en Chromecast så har du tillgång till "alla" appar igen. Tyvärr kan jag inte ge dig tips på tv byte

Alla appar har slutat o fungera, o då jag använder ip-tv så kommer jag inte åt o kolla på vanliga kanaler heller tyvärr. Har redan en chromecast 👍

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Bildexpert 📺

@Durdle: Testa att vaktmästaråterställa TV:n ett tag där den får strömlös och utan kontakter anslutna ett tag. Testa därefter en fabriksåterställning.

De modeller du tittar på är alla bättre än den du har. Är mest en fråga om att välja vilken. Samsung blir ju som du är van med dem.