Permalänk
Medlem

banana mixer

Tjena!
De så att jag undrar ifall det finns nån här som använder voicemeeter banana mixer?
Är det en säker program att använda eller kommer den orsaka problem till min dator?

Skulle behöva en mixer där jag kan kontrollera ljud från micen, discord, Spotify och annat tillsammans med streamen

Permalänk
Medlem

den är säker att använda

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem

@ronz: kollade på youtube tutorials och det fanns VB-CABLE Virtual Audio Device som man skulle ladda ner och om man ska ha 2st då ska man göra donation (vet inte om man kan lita på det när man ska använda sin bankkort och uppgifter). är det också säker med dessa kablar? för såg på vissa kommentarer att deras dator börja bli konstig med ljudet.

Permalänk
Medlem

Den blir konstig om dom inte vet vad dom gör och pillar på fel saker. Använder båda utan problem.

Permalänk
Medlem

@Simon^L: så om jag följer denna video steg för steg borde allt funka som det ska och inga problem dyker upp?
https://www.youtube.com/watch?v=wqV4OK4PI-o&feature=emb_title

sen på donation till kablerna A&B är mellan 5€ till 25€, spelar det någon roll vilken jag väljer eller kan jag bara köpa med lägsta priset alltså 5€? för enligt videon jag länka behöver jag båda A&B