Vad har du köpt på Black Friday (Black Week) 2019?

Skrivet av Jurkelized:

Gjorde ett riktigt klipp på ett par Sony WF-1000XM3 för 878:- på elgiganten

Hur :3?

Skrivet av MaGosT:

det skulle jag också vilja veta

Köpte några musik CD, en musik DVD och tre Tv-serier från CDON. Var bara specialpris på musik DVDn och serierna men var grejer jag hade på min vill ha lista ändå.

Senast redigerat 2019-12-01 18:01
Skrivet av HallåPåDig:

Angående det moderkortet du valde. Funderar på samma men vågade inte beställa för visste inte ifall det var kompatibelt med rysen 3000 "out of the box" . Är det det eller har du en gammal cpu som du ska flasha med?

Tack på förhand!

Blir tvungen att ta mig till en Inet butik där de flashar åt en gratis

Mina inköp blev:

- GoPro Hero8 Black Bundle för 379€ (-20%)
- Sandisk Extreme SDXC 128GB
- Ett par nya Nike Air Max dojjor (-30%)
- En massa öl från Brewdog's e-shop. (-30%)

Var exakt det jag var ute och letade efter så får säga att jag är väldigt nöjd!

Det blev en ny bildskärm

AOC CQ32G1 från NetOnNet

Har tänkt ett tag att jag skulle uppgradera från min budget 24" TN-skärm

Asus rog strix 2080ti för 11990 på Inet
GPU block och fittings från ekwb

Köpte en Storytel Reader för 999kr, det är samma pris som vanligt, men nu så ingick 6 fria månader.
Och eftersom Storytel kostar 169:- i månaden så är ju själva läsplattan mer eller mindre gratis.

Blev en LG B9 65” från komplett för 16990kr

Skrivet av emilakered:

Jag köpte.. lite läsk. I onsdags. 🤷‍♂️

Är inte mycket för att shoppa saker spontant, så blir sällan några större grejer.

Skickades från m.sweclockers.com

det är ju inte spontan köp, du gör listan redan nu till nästa års blackfriday

Lite spel till Nintendo Switch och en router

Senast redigerat 2019-12-01 19:55
Skrivet av Razkaz:

det skulle jag också vilja veta

Han menade nog 1878:- som dom kostar på elgiganten och glömde nog 1:an framför.

Inte någonting

@MaGosT:
@Razkaz:

De var nedsatta till 1878:- och i butik hade de en deal så jag fick 1000:- rabatt på det jag handlade.

Råkade bli två SSDer till test/projekt-servern. Hade tänkt köpa för några veckor sedan men hann aldrig med det, blev några hundringar billigare nu

Suttit och spanat på skärmar, men hittar inget intressant tyvärr. Kanske får bli när Ampere släppts

Ballade ur på LG 65" C9 på torsdagen men idag blev det en dunjacka från Peak Performance. Rätt nöjd faktiskt

Ja, tamejtusan!
Det blev en näshårstrimmer och ett minneskort!

Skrivet av Chauska:

Ännu är det inte för sent, black week håller ju på fram tills imorgon. https://www.netonnet.se/art/ljud-och-bild/tv/oled/lg-oled55b9...

Kunde inte motstå. Det var ett för bra erbjudande. Fast jag beställde 65" modellen istället.

Nja, sparade nästan 1000 kronor på en order ca 3500 kr men det var bara delvis pga black friday, corsair 120mm LL rgb 3 pack för 679 kr istället för 990 kr men också för att Corsair Dominator 3200MHz rgb fanns som fyndvara för 1900 kr istället för 2600 kr.

Jag ville hotta upp laptopen lite och höll koll på tyska Amazon – deras priser svänger ju ofta rejält.
Jag hade dubbel tur: det blev 32 GB RAM och en 1 TB Crucial MX500 (SATA, som extradisk) för 1 054 kr/st (99,78 resp. 99,79 euro) inklusive svensk moms, kortavgifter (2 %) och fri frakt.
Det hade nog blivit närmare 3 000 kronor om jag hade handlat i Sverige så jag sparade minst 800 kronor.
Aktuella priser enligt Prisjakt:
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4644069
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4450292

Köpte precis en motionscykel, jag tror att jag måste sluta kolla på fler erbjudanden innan det kanske blir ett beroende!

Det blev som planerat SSD-inköp.

Corsair MP510 960 GB för 1190 kr från Webhallen.
Samsung T5 1 TB för 1590 kr från Cyberphoto.

Det började med lite billiga ramminnen och slutade med en 3950x och allt runt omkring. Nu är det bara ett grafikkort kvar. Får köra med mitt 1070 tills dom nya korten kommer.

Ingenting.

Svensk black friday är en stor bluff tyvärr

Skrivet av SexMachine:

Det började med lite billiga ramminnen och slutade med en 3950x och allt runt omkring. Nu är det bara ett grafikkort kvar. Får köra med mitt 1070 tills dom nya korten kommer.

Snyggt! Själv utnyttjade jag prisgaranti när det kom rea på det jag köpte för 2 veckor sen.

Passade på att förnya mitt ps plus abonnemang för ett år igen. Strax över 400kr. Sony lär ju smyghöja snart. Spelar nästan aldrig online men när man väl ska så är det ju ändå bra att ha...I landsproblem deluxe.

Lite byxor, en datorskärm (Lenovo Y27q-20) och en fotobok.

Skrivet av Jurkelized:

@MaGosT:
@Razkaz:

De var nedsatta till 1878:- och i butik hade de en deal så jag fick 1000:- rabatt på det jag handlade.

Men då var det köpet du fick rabatt på och inte hörlurarna i sig.

Förövrigt är jag sjukt besviken på mina; enda bra är brusreduceringen. I övrigt är ljud, mikrofon och touch alla värdelösa.

Skrivet av hajvan:

Åkte Felgiganten kl19 och plockade upp en LG C9 55"
hade ingen TV så att det var på tiden.

Det gjorde jag med 👍.
Galet nöjd med tvn och det priset 😁
Tur som en tokig. Behövde ny tv. Gamla 42 tum med FullHD var dags att byta ut. Kikade lite på tv några veckor innan BF och konstaterade att C9 hade riktigt bra bild. Hoppades på att den skulle vara på BF. Så dyker den upp där och 5000 kr nedsatt. Tack för den 👍😎

Senast redigerat 2019-12-01 21:14