Allt om SweClockers Live! – Diskussioner och nyheter

Yikes, det är farligt att lägga undan det mesta vad datorer heter under sommaren tydligen ... missar ju allt roligt! Råkar det finnas möjlighet fortfarande att få en inbjudan hugger jag gärna en.

Skrivet av Crazy Ferret:

Yikes, det är farligt att lägga undan det mesta vad datorer heter under sommaren tydligen ... missar ju allt roligt! Råkar det finnas möjlighet fortfarande att få en inbjudan hugger jag gärna en.

Klart du ska med! Inbjudan kommer via mailen du har på ditt SweC-konto. Skicka PM till mig om det inte kommer fram eller när du knipit en biljett.

Finns det möjligen plats för en tokig dalmas?

Tjo! Är det nån möjlighet att få loss en biljett? Bidragit en del genom åren både med byggen och nu senast med kryptoskolan i forumet.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av UniMatrixZ:

Finns det möjligen plats för en tokig dalmas?

Skrivet av Helionart:

Tjo! Är det nån möjlighet att få loss en biljett? Bidragit en del genom åren både med byggen och nu senast med kryptoskolan i forumet.

Ping @jacob

@Mental:

Har fått inbjudan nu
Tackar för det!

@UniMatrixZ Jajamen, det var @Dimestam som löste det. Varmt välkommen!

Menkomigeneramördarköpochhaengrymkvällförtusan!

Klädsel?
Hoodie o mjukisbrallor?

Skrivet av persson78:

Klädsel?
Hoodie o mjukisbrallor?

Jag är lite inne på att ta min tredelade tweed-kostym, det är ju jubileum för böveln!

Skrivet av Henrik-W:

Jag är lite inne på att ta min tredelade tweed-kostym, det är ju jubileum för böveln!

Tänkte mig chinos o skjorta.

Vi kan dela in oss i två grupper annars. Inga vanliga vardagskläder, utan endast finkläder eller sunkiga mjuksar/t-shirts täckta i flera lager av ostbågsrester

Skämt åsido, Jag kommer nog säkert besluta vad jag ska ha på mig en halvtimme innan jag åker

Skrivet av persson78:

Tänkte mig chinos o skjorta.

Skrivet av Container:

Vi kan dela in oss i två grupper annars. Inga vanliga vardagskläder, utan endast finkläder eller sunkiga mjuksar/t-shirts täckta i flera lager av ostbågsrester

Skämt åsido, Jag kommer nog säkert besluta vad jag ska ha på mig en halvtimme innan jag åker

Tur att vi datornördar är kända för att vara naturligt snygga, vi kommer ju se bra ut i vad som helst vi tar på oss.

Jag tänker lättvättade kläder. Man vet aldrig hur det slutar när jag och en som inte ska nämnas sätter igång... Skämt och sido, man ska köra på den stil man trivs i. <3

Tack för en toppenkväll alla!
Bra föreläsning/tal avJoe Macri.
Nu beger jag mig hem. 👏

Blev en tidig sorti för mig med tyvärr till följ av en tjurig rygg, men tack för en kalaskväll, framför allt arrangörerna och alla gamla rävar jag hann växla blandat antal ord med!

Finns det någon ETA på vimmelbilder/aftermovie?

Skrivet av trattgunnar:

Finns det någon ETA på vimmelbilder/aftermovie?

Vi kommer strössla ut detta under veckan. Första videon publicerar vi idag!

Skrivet av Jacob:

Vi kommer strössla ut detta under veckan. Första videon publicerar vi idag!

Fint!

Jag och namn alltså!
Träffade och pratade med en kille i lördags på SweC Live. Uppsala var du ifrån, Vi pratade b.la om Bilsport och du hade kört rally.
Hade varit kul om du skrev här så jag fick ditt namn igen. Eller Dra ett PM.