Beoplay H4/H9i eller några andra?

Permalänk

Beoplay H4/H9i eller några andra?

Hallå på er!

Nu är det dax igen, med med nya hörlurar. Har inte haft några "bra" hörlurar och har bara haft in-ear. Haft ett par Bose som var med kabel och nu har jag ett par Bose soundsport. Men nu vill jag gå upp och ha over-ear lurar!

Har satt en budget 2000 kr men kan gå upp någon få hundralapp eller om det är till exempel någon som säljer dyrare lurar som är inom ett rimligt pris från budgeten (måste finnas i södra Skåne då).

Har inga direkt krav då jag inte haft något liknande innan!
Behöver man ha ANC? Åker buss i ca 1 timme om dagen men annars så märker jag inte att allmänheten stör mig med mina in-ear hörlurar men vet ej hur det är med over-ear. Angående batteritiden vill jag gärna ha något med mer än 15 timmar batteritid!! Men de ska inte släppa ut ljud så andra blir störda när man har högsta ljud på.

Har kollat lite på B&O Beoplay H4 och SONY WH-XB900. Ligger runt de om lurarna ska vara nya, hittade ett par H9i som även skulle vara intressanta om de är värt priset det står. Men alla andra tips är mycket uppskattade och tar emot alla förslag ni kommer med.

Bara fråga på om det är något som undras!
Ps. kommer inte köpa Beats och färgen på lurarna ska vara svarta

Visa signatur

Chassi: NZXT H440W Silent Ultra New Edition Fönster Svart/Röd Moderkort: ASUS ROG STRIX Z390-F CPU: i7 9700K CPU kylare: Fractal Design Celsius S24 Minne: Corsair Vengeance RGB 16GB DDR4 2666Mhz
GPU: MSI GTX 1070 Aero 8 GB Nätagg: Corsair RM750X V2 OS disk: Samsung 750 EVO 256 GB Lagringsdisk: WD 1TBx2

Permalänk
Inaktiv

Om du kör med in-ear med silikonpluppar nu så ljudisolerar de ju ganska så bra. Over-ear läcker sannolikt mer utmed kanten av luren även om den är madrasserad med mjukt material, och bussljud kan ju då bli mer påträngande utan ANC.