Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Windows 10 har fuckat upp två datorer i rad. Jävla skitOS

Permalänk
Medlem

Windows 10 har fuckat upp två datorer i rad. Jävla skitOS

NU andra gången på ett halvår då jag måste installera om Windows 10 helt på en dator pga att windows uppdateringssystem är så jävla skitkasst!!!!!
På två helt olika datorer dessutom... vafan!

Kan man begära någon ersättning för förlorad tid?

Permalänk
Vila i frid

Så blir det när man gör sig av med tusen personer på QA och istället utvecklar agilt och låter insider's stå för kvalitetskontrollen "ja men det ska nog vara på det sättet tror jag". Jag själv försöker få igång 3700x på x570 med Windows 8.1... går väl så där, precis börjat.

Permalänk
Medlem

Ja du är ju inte så tydlig med vad som hände eller vad det var för datorer, är du säker på att det är Windows fel?

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

Du får jättegärna berätta vad som faktiskt är problemet än att direkt börja kasta skit, annars finns linux om windows är inte av ditt tycke.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Medlem

köp dig en Mac om du inte gillat

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro

Permalänk
Medlem

"Det måste vara någon annans fel, för jag har alltid rätt."

Permalänk
Medlem

Du måste utveckla "fuckat upp" tror jag om du vill ha någon vettig respons, eller är syftet att få svar på frågan "Kan man begära någon ersättning för förlorad tid?"? I så fall är jag skeptisk men lycka till och återkoppla gärna om det gick bra...

Permalänk
Medlem

Ajdå

Permalänk
Medlem

Windows borde öppna källkoden. Det skulle alla tjäna på. När IBM slutade publicera källkoden så fick alla programleverantörer problem och kunderna började gå över till billigare datorer med unix...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

aldrig haft några problem med w10 uppdateringar, men då har jag ju inte heller IT kompetens som vår farmor och farfar.

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället