Control & Wolfenstein: Youngblood

Permalänk
Medlem

Control & Wolfenstein: Youngblood

Har ett par spelkoder som följde med vid köp av grafikkort. Gör ett nytt försök att sälja dessa då ingen slog till på vid min förra annons.

Wolfenstein: Youngblood
Kod som löses in hos Bethesda. Säljes för 100 kr.

Control
Kod som löses in hos Epic Games. Säljes för 300 kr.

Har inte så mycket referenser från tidigare handel på forumet (men är medlem sedan länge). Har dock en del aktuella referenser som säljare på Tradera med samma profilnamn. Kan också maila bild på elektroniskt kvitto som styrker att jag köpt ett grafikkort när dessa spelkoder ingick. För köpare i Göteborg kan jag möta upp så att koderna kan valideras direkt i samband med betalning.

Betalning via swish och koderna skickas med pm efter betalning.

När respektive spel är sålt så skriver jag det i tråden (inom några minuter), så tills jag gjort det så finns spelen kvar och det är bara att skicka pm eller skriva i tråden om du vill köpa något av spelen.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

bjuder 250:- för control

Visa signatur

//Linus

Permalänk
Medlem

Control sålt till Cludden.
Wolfenstein: Youngblood sista chansen idag, 75 kr. Koden måste eventuellt lösas in senast onsdag, så om ingen nappar idag löser jag in den själv imorgon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av olatari:

Control sålt till Cludden.
Wolfenstein: Youngblood sista chansen idag, 75 kr. Koden måste eventuellt lösas in senast onsdag, så om ingen nappar idag löser jag in den själv imorgon.

Kräver det RTX-kort?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exner:

Kräver det RTX-kort?

Som jag förstår krävs inget speciellt kort med denna kod. Koden som man får vi köp av grafikkort är inlöst hos Nvidia, och då måste man ha rätt kort. Andra koden som man löser in hos Bethesda är såvitt jag vet inte kopplad till någon produkt, då Bethesda knappast har stöd för att göra en sådan kontroll. Detta framgår förstås inte av informationen eftersom det motverkar syftet med att överhuvudtaget ha en kontroll. Är väl flera på forumet som sålt sina koder med detta antagande, så jag antar också att det är så det funkar, men hittar inte något som bekräftar eller säger mot det.