Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

i5 4460 + 1150 Lenovo OEM moderkort + 1x8gb DDR3 1600mhz

Permalänk
Medlem

i5 4460 + 1150 Lenovo OEM moderkort + 1x8gb DDR3 1600mhz

Tjena! Tänkte göra mig av med dessa delar då de inte längre används. Dem kommer från en Lenovo Erazer x310. Delarna funkar perfekt och paras bra med t.ex. ett GTX 1650. Moderkortet är mATX och enligt manualen kan man använda alla processorer inom 4xxx serien, förutom K modellerna (Kanske är möjligt men finns ej med i manualen). Har även ett internetkort som har fungerat väldigt dåligt då jag var tvungen att ta bort sladden som förlängde signalen. Ram minnet ligger i single channel 8gb 1600 mhz. Säljes helst i paket. Stock processorn ingår även, håller väl processorn vid ca 65 grader under load.

Pris: Bud.

Skickas mot förbetalning. Kan även hämtas i Växjö.
Finns uppe på flera sidor.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

500+frakt

Permalänk

600 kr + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

700kr + frakt om i/o shield finns

Permalänk
Medlem

Fanns I/O-sköld? Tänkte bara om Denaca var intresserad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Denaca:

700kr + frakt om i/o shield finns

Tja, sorry för sent svar. Ja det finns, ska dock testa io plåten i ett annat chassi än i OEM chassit och se om det passar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Entash:

Tja, sorry för sent svar. Ja det finns, ska dock testa io plåten i ett annat chassi än i OEM chassit och se om det passar.

Säger 650:- om Danaca hoppar, annars 750:-. Har varit på jakt efter ett mATX-moderkort tidigare också och ditt duger även om det är gammalt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har hittat en lokal köpare som gav ett bra bud så jag har valt att sälja till denne.

Tack för visat intresse.