FSP Aurum PT 1200W 80+ Platinum

Permalänk

FSP Aurum PT 1200W 80+ Platinum

FSP Aurum PT 1200W 80+ Platinum

Kvitto saknas men garanterar att agget fungerar 100% felfritt. Alla modulära kablar medföljer.

Betalning via paypal (konto gratis, inga avgifter).

Medlem på swec i 10 år, ungefär en sida full med referenser

Pris = Bud i tråden. Säljer när bud avstannat (vanligtvis 2-3 dagar).

Kan hämtas i Göteborg eller skickas spårbart för 149kr.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

400 + frakt. Svårt att fixa garanti utan kvitto.

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Skrivet av zeleni:

400 + frakt. Svårt att fixa garanti utan kvitto.

Ja men det är ju inte som att agget är otestat, agget fungerar felfritt. 400kr känns inte helt rimligt värde bara för att det saknas garanti. Då skulle du kunna köpa 5st sådana här agg begagnade och ändå komma undan billigare än vad ett motsvarande 1200W platinum kostar nytt. FSP är en av världens största tillverkare och deras agg håller väldigt hög kvalitet, är inte speciellt stor risk att agget går sönder dom närmsta 10 åren.

Permalänk
Medlem

@galenmyra:
Hej

Jag vet att det kostar mycket och att FSP är en jättebra tillverkare. No offense.
Mina tankar går i riktningen hur mycket pengar är jag förberedd att förlora om det skulle paja. Så 500 ish.

Jag köpte en Seasonic X agg för 900, 5 år sedan typ, 7 års garanti och kvitto på webhallen följde med.

Hoppas du hittar någon som vill ha det "as is".

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Skrivet av zeleni:

@galenmyra:
Hej

Jag vet att det kostar mycket och att FSP är en jättebra tillverkare. No offense.
Mina tankar går i riktningen hur mycket pengar är jag förberedd att förlora om det skulle paja. Så 500 ish.

Jag köpte en Seasonic X agg för 900, 5 år sedan typ, 7 års garanti och kvitto på webhallen följde med.

Hoppas du hittar någon som vill ha det "as is".

Det är helt OK att du inte vill riskera att förlora mer än 500kr, jag resonerade bara kring hur rimligt budet är i förhållande till vad ett motsvarande nytt kostar.

Permalänk
Skrivet av zeleni:

@galenmyra:
Hej

Jag vet att det kostar mycket och att FSP är en jättebra tillverkare. No offense.
Mina tankar går i riktningen hur mycket pengar är jag förberedd att förlora om det skulle paja. Så 500 ish.

Jag köpte en Seasonic X agg för 900, 5 år sedan typ, 7 års garanti och kvitto på webhallen följde med.

Hoppas du hittar någon som vill ha det "as is".

Sedan säljer jag den heller inte "as is". "As is" betyder att man inte lämnar några garantier över huvud taget, utan att köparen får ta den som den är och sedan är det bra med det. Jag säljer ju agget med garantin att det fungerar helt felfritt, skulle det mot förmodan vara något med agget så tar jag tillbaka det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av galenmyra:

Ja men det är ju inte som att agget är otestat, agget fungerar felfritt. 400kr känns inte helt rimligt värde bara för att det saknas garanti. Då skulle du kunna köpa 5st sådana här agg begagnade och ändå komma undan billigare än vad ett motsvarande 1200W platinum kostar nytt. FSP är en av världens största tillverkare och deras agg håller väldigt hög kvalitet, är inte speciellt stor risk att agget går sönder dom närmsta 10 åren.

Hej,

Vad hade du tänkt dig för nätagget? Jag kan hämta på plats nu i dag/helgen.

Mvh,
// Andreas

Permalänk