Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem
Skrivet av Elektroman:

Svårt att låta bli när Blizzard förstör folks liv

Skulle vilja påstå att vanlig sport (den som framkallar svett) har förstör oerhört mycket fler liv än vad online-spel någonsin kommer att göra.
Det finns ett enormt stort mörkertal vad gäller skador som sport orsakar varje år.
Och ofta är det unga människor som i tron att dom skall kunna göra sig en karriär i en sport fullständigt kör sönder sin kropp.

Men det är ju inte nyheter när Åke 16 år sabbar ett knä för livet när han blir bentacklad på hockey träningen.
Om någon försakar sin ungdom på grund av ett populärt online-spel däremot så startar nyhets drevet.

Permalänk
Lego Master
Skrivet av Zoyadog:

Det finns massor av addons redan. Questie, Atlas map, WeakAuras m.m.

Oooh. Jag hade faktiskt bara antagit att ingen hade hunnit få upp nåt än. Well, figure me tickled.
Det blir att röja runt bland diversehandeln ikväll.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svensktiger:

Skulle vilja påstå att vanlig sport (den som framkallar svett) har förstör oerhört mycket fler liv än vad online-spel någonsin kommer att göra.
Det finns ett enormt stort mörkertal vad gäller skador som sport orsakar varje år.
Och ofta är det unga människor som i tron att dom skall kunna göra sig en karriär i en sport fullständigt kör sönder sin kropp.

Men det är ju inte nyheter när Åke 16 år sabbar ett knä för livet när han blir bentacklad på hockey träningen.
Om någon försakar sin ungdom på grund av ett populärt online-spel däremot så startar nyhets drevet.

I min värld är det verkligen äpplen och päron. Både "vanlig" sport och e-sport är ju supernyttigt och utvecklande för människor så länge det inte går till överdrift. Går det till överdrift kan båda vara skadliga. Men att ställa dom mot varandra känns inte som det ger något.

Visa signatur

SPELA: 13900K - Gaming X Trio 4090
LEVA: OnePlus 12 - MacBook Air M2 13"
PLÅTA: Canon C70, R3, 1DX mkII, BMPCC6K
LYSSNA: KRK Rokit RP8 G4, Beyerdynamic DT 1990 PRO
FLYGA: DJI FPV, Avata

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingCobra:

Phuu. Körde min lock från nydingad lvl 6 till 10.5 idag. 90% var att springa fram och tillbaka mellan questerna, 5% var att söka upp var questerna gjordes på nätet...och 5% var faktiskt utförande av questerna.
Jag hade glömt (förträngt) hur ologiskt questera är utplacerade 😓 man får i uppdrag att döda 10 grisar långt bort. Man gör det för att få en quest att döda exakt samma grisar igen....för då droppar typ var 10onde kött...som man skall ha 8 av. När man lämnar in den questen skall man tillbaka till samma grisar och döda pappagrisen....som står bakom sina smågrisar, samma som man dödat 200 gånger redan. Naturligtvis måste man plocka en 10 till innan man kommmer åt pappagrisen. Allt som allt har man sprungit i 40 min...grindat i 30 min. Phuuuu men kul är det 😀 och svåååårt!

Det är precis där som Southpark med deras avsnitt "make love not warcraft" träffar mitt i prick. Alla som gjort den resan i classic kan med all säkerhet relatera till det avsnittet ^^

Sen med detta att det var svårare förr, när jag lirade classic 2005 så tyckte jag inte levlandet var svårt men å andra sidan så jämförde jag spelandet med andra titlar som man spelade såsom Diablo 2 som också tog bra lång tid att komma till level 99. Å backar man bandet ännu längre så var ju spelen ännu svårare förr. Ta tex spelet Prince of persia där du har max 60 min på dej att klara spelet. Där har du svårighetsgrad av dess like ^^

Visa signatur

Star citizen - swedish umbrella. En svensk union för er spelare och organisationer som tycker om demokratiska val.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.com/invite/j5AkGERJz3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nikodemous:

Det är precis där som Southpark med deras avsnitt "make love not warcraft" träffar mitt i prick. Alla som gjort den resan i classic kan med all säkerhet relatera till det avsnittet ^^

Sen med detta att det var svårare förr, när jag lirade classic 2005 så tyckte jag inte levlandet var svårt men å andra sidan så jämförde jag spelandet med andra titlar som man spelade såsom Diablo 2 som också tog bra lång tid att komma till level 99. Å backar man bandet ännu längre så var ju spelen ännu svårare förr. Ta tex spelet Prince of persia där du har max 60 min på dej att klara spelet. Där har du svårighetsgrad av dess like ^^

Precis! Nu inser man vad fruktansvärt enkelt BFA är. Det är verkligen skrattretande. Det är överhuvudtaget ingen strategi längre...ingen utmanig alls. Har man inte fått 4-5 nya epic uppgraderingar på en vecka är man besviken. Helt galet.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Frida 🥐
Skrivet av Shudnawz:

Oooh. Jag hade faktiskt bara antagit att ingen hade hunnit få upp nåt än. Well, figure me tickled.
Det blir att röja runt bland diversehandeln ikväll.

Hade rekommenderat att undvika installera addons ikväll, du kommer inte komma in på spelet ändå! Sätt dig i kö/ingame redan nu och håll dig aktiv så du kan spela ikväll! Addons kan man leka runt med på natten när det går att logga in/ut.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av KingCobra:

Phuu. Körde min lock från nydingad lvl 6 till 10.5 idag. 90% var att springa fram och tillbaka mellan questerna, 5% var att söka upp var questerna gjordes på nätet...och 5% var faktiskt utförande av questerna.
Jag hade glömt (förträngt) hur ologiskt questera är utplacerade 😓 man får i uppdrag att döda 10 grisar långt bort. Man gör det för att få en quest att döda exakt samma grisar igen....för då droppar typ var 10onde kött...som man skall ha 8 av. När man lämnar in den questen skall man tillbaka till samma grisar och döda pappagrisen....som står bakom sina smågrisar, samma som man dödat 200 gånger redan. Naturligtvis måste man plocka en 10 till innan man kommmer åt pappagrisen. Allt som allt har man sprungit i 40 min...grindat i 30 min. Phuuuu men kul är det 😀 och svåååårt!

Därför man läser igenom questen och planerar lite istället för att bara blint googla allt individuellt och sen göra det.

Man inser nämligen då att många quest ligger samlade rätt okej faktiskt och efter första rundan quest går ofta andra omgången för många återigen till samma områden så man ska slippa precis det du beskriver. Det finns en röd tråd helt enkelt.

I Barrens t.ex. Skjuter man upp vissa quest och fokuserar på en kedja för mycket och avvaktar lite med andra kan det bli ett herrans spring mellan alla oaser medan om man gör det rätt är man kanske bara 1-2 ggr i varje oas.

Sen finns ju förstås vissa quest som är helt random och ibland blir det mycket fram och tillbaka. Men läser man som sagt allt inser man att det inte helt sällan är andra quest som tar en förbi det området.

Stolen silver tex, man kan ju smacka ihop en grupp och göra det i rätt tidigt (är väl rött när man får det vill jag minnas). Men senare kommer ju questen där man jagar alla djur ta en ner dit pga man ska ha fjädrar från raprorer vill jag minnas. I samma veva är mankirks fru nära och man kanske t.om drar förbi Camp Taurajo när man är klar för att göra resan dit snabbare när man väl är klar vid XR, vilket är typ efter stolen silver och raptor fjädrarna. Sparar man sig en joggingtur på 10 min där liksom. Osv

Finns massvis med sånt här genom alla zoner. Thousand needles, Shimmering flats, Tanaris och Un-goro är inga undantag, många quest lite rätt samlade och om inte annat kan man ta dem genom att springa förbi alla i ett U eller ngt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Lego Master

@Zoyadog:
Du tänker så, ja...
Well, får se hur jag ska göra med det. Jobbar inte hemifrån idag så får hantera hela kösnurran via Teamviewer eller nåt skit.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Frida 🥐
Skrivet av Shudnawz:

@Frida:
Du tänker så, ja...
Well, får se hur jag ska göra med det. Jobbar inte hemifrån idag så får hantera hela kösnurran via Teamviewer eller nåt skit.

Jag kör teamviewer, fungerar finfint! Man får tänka på att röra gubben lite var 10:e minut bara så man inte loggas ut. Går att köra på både dator och mobil. Jag satte mig på jobbdatorn igår och hade WoW i bakgrunden, sen körde jag teamviewer till jobbdatorn via telefonen på vägen hem. När jag var hemma loggade jag direkt in på hemmadatorn och slapp kön. Lite meckigt är det dock haha

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av KingCobra:

...5% var att söka upp var questerna gjordes på nätet...

DET är fusk IMHO

Skall det vara på riktigt så skall man bara ha den informationen man får tag på vägen eller frågar om på chatten, inga genvägar via externa resurser - så är det i verkligheten i kristid och ingen google finns att fråga.

Tycker att det tar lite för mycket av spelnöjet om man börja tjuvkika externt, det är illa nog att man kommer ihåg för mycket sedan originaltiden och man både hittar runt hyffsat och vet vad som väntar.... - men samtidigt rätt befriande att alla starta från början och avsaknaden av uppimpade fullevlade spelare då inga genvägar kan tas (det kommer givetvis att ändra sig med dom första 24/7 spelarna når fullt ganska fort - men för flertalet med nöjesspel några timmar per kväll så kommer det ta en del tid innan man är på topp och toppat alla professioner).

Permalänk
Medlem
Skrivet av xxargs:

DET är fusk IMHO

Skall det vara på riktigt så skall man bara ha den informationen man får tag på vägen eller frågar om på chatten, inga genvägar via externa resurser - så är det i verkligheten i kristid och ingen google finns att fråga.

Tycker att det tar lite för mycket av spelnöjet om man börja tjuvkika externt, det är illa nog att man kommer ihåg för mycket sedan originaltiden och man både hittar runt hyffsat och vet vad som väntar.... - men samtidigt rätt befriande att alla starta från början och avsaknaden av uppimpade fullevlade spelare då inga genvägar kan tas (det kommer givetvis att ändra sig med dom första 24/7 spelarna når fullt ganska fort - men för flertalet med nöjesspel några timmar per kväll så kommer det ta en del tid innan man är på topp och toppat alla professioner).

Jag håller med egentligen. Jag försöker använda huvidet istället för google när jag kan. Men de quester som inte har en enda hint om var NPCn man skall lämna questen till, eller stället man skall till finns, då googlar jag. Skulle leta upp en hruva i Elwyn forrest. Fick namnet men inget annat. Sprang förbi flera gånger men missade den...på kartan var den inte utsagt så jagblev riktigt frustrerad. Grejen är att jag inte gjorde den questen 2005 så jag hade inte en aning om att den ens existerade.

I-lands problem och ovana

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk

@Shudnawz: Men fanns det addons precis när vanilla släpptes?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zoyadog:

Hade rekommenderat att undvika installera addons ikväll, du kommer inte komma in på spelet ändå! Sätt dig i kö/ingame redan nu och håll dig aktiv så du kan spela ikväll! Addons kan man leka runt med på natten när det går att logga in/ut.

Går att installera addons utan att förlora sin plats på servern. Tabba ut, ladda ner/installera addons, alt + F4 och logga in igen. Man har 15min på sig för att behålla sin plats. Gjorde detta igårkväll när det var lång kö och det gick bra.

Visa signatur

3200+ Venice | DFI LP Nf4 Ultra-D | 4*512mb | Gainward 6600gt | tot. 490gb | Tagan 430W | + en bärbar
Super pi: 26.875

Permalänk
Lego Master

@Zoyadog:
Är det verkligen 10 minuter timeout på den? Det kommer nog inte funka, har en massa möten och skit idag där jag inte bara kan slita upp telefonen och börja härja med Teamviewer... ^^
Det får helt enkelt vara tills jag kommer hem ikväll.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zoyadog:

Jag kör teamviewer, fungerar finfint! Man får tänka på att röra gubben lite var 10:e minut bara så man inte loggas ut. Går att köra på både dator och mobil. Jag satte mig på jobbdatorn igår och hade WoW i bakgrunden, sen körde jag teamviewer till jobbdatorn via telefonen på vägen hem. När jag var hemma loggade jag direkt in på hemmadatorn och slapp kön. Lite meckigt är det dock haha

Frågan är hur många som skjuter sej själva i foten med att försöka hålla sej online så att andra inte kommer in istället. Jag förstår tänket men är det verkligen ok (rent moraliskt sett) att gå förbi afk-systemet i en längre tid bara för att man själv ska spela 3 timmar senare och på så vis hålla nån annan i kö som faktiskt kan spela när den andra är på jobbet?

Det skulle vara roligt å se hur långa körerna igentligen är om man ser till de som verkligen står i aktiv kö.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Star citizen - swedish umbrella. En svensk union för er spelare och organisationer som tycker om demokratiska val.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.com/invite/j5AkGERJz3

Permalänk
Frida 🥐
Skrivet av bia:

Går att installera addons utan att förlora sin plats på servern. Tabba ut, ladda ner/installera addons, alt + F4 och logga in igen. Man har 15min på sig för att behålla sin plats. Gjorde detta igårkväll när det var lång kö och det gick bra.

Ok bra, jag är nog för feg för det

Visa signatur
Permalänk
Frida 🥐
Skrivet av Nikodemous:

Frågan är hur många som skjuter sej själva i foten med att försöka hålla sej online så att andra inte kommer in istället. Jag förstår tänket men är det verkligen ok (rent moraliskt sett) att gå förbi afk-systemet i en längre tid bara för att man själv ska spela 3 timmar senare och på så vis hålla nån annan i kö som faktiskt kan spela när den andra är på jobbet?

Det skulle vara roligt å se hur långa körerna igentligen är om man ser till de som verkligen står i aktiv kö.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag brukar vara inne från telefonen och chatta med min guild under tiden, det tycker jag är moraliskt okej i alla fall!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Shudnawz:

@Frida:
Är det verkligen 10 minuter timeout på den? Det kommer nog inte funka, har en massa möten och skit idag där jag inte bara kan slita upp telefonen och börja härja med Teamviewer... ^^
Det får helt enkelt vara tills jag kommer hem ikväll.

Du kan ju skaffa dig den analog-automatiska-anti-AFK-fågeln

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zoyadog:

Jag brukar vara inne från telefonen och chatta med min guild under tiden, det tycker jag är moraliskt okej i alla fall!

Ok. Jag kanske har varit borta förlänge från Blizzards programvara då, för sist jag var inne så kunde man chatta med alla som man var vän med via deras launcher, oavsett om dom lirade diablo, starcraft eller nåt annat spel. Men det är väl som vanligt. Företag tar bort saker som faktiskt fungerar ^^

Visa signatur

Star citizen - swedish umbrella. En svensk union för er spelare och organisationer som tycker om demokratiska val.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.com/invite/j5AkGERJz3

Permalänk
Frida 🥐
Skrivet av Nikodemous:

Ok. Jag kanske har varit borta förlänge från Blizzards programvara då, för sist jag var inne så kunde man chatta med alla som man var vän med via deras launcher, oavsett om dom lirade diablo, starcraft eller nåt annat spel. Men det är väl som vanligt. Företag tar bort saker som faktiskt fungerar ^^

Vet inte riktigt vad du menar? Man kan chatta med alla. Men om du bara chattar i Battle.net launchern så räknas du inte som att du är aktiv i spelet...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av kangarooster:

@Shudnawz: Men fanns det addons precis när vanilla släpptes?

Minns inte om det var precis vid release men jag satt och kollade upp koordinater för quests tidigt i vanilla med addon för det.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zachtionman:

Du kan ju skaffa dig den analog-automatiska-anti-AFK-fågeln

https://i.ytimg.com/vi/9ZP3k_4XBFY/hqdefault.jpg

Funkar ett tag men kan den inte doppa nosen i vatten är man ju till sist körd

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Lego Master

@Zachtionman:
Jag tänker att jag bygger ett makro i LGS som får köra knapptryckningar med olika intervall, och sen loopar jag makrot bara.

Eller släppa in katten. Han kommer lägga sig på tangentbordet, no question.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk

Använder själv teamviewer loggade in på wow 3h innan jag slutade för dagen och ställde mig i kö
nu har jag 22 min kvar och plats 700 i kön.

Visa signatur

Nickade Nightswe men bytt för varför ha olika nick på olika platformar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingCobra:

Precis! Nu inser man vad fruktansvärt enkelt BFA är. Det är verkligen skrattretande. Det är överhuvudtaget ingen strategi längre...ingen utmanig alls. Har man inte fått 4-5 nya epic uppgraderingar på en vecka är man besviken. Helt galet.

Skulle nog vilja påstå att mechanics är 10000 ggr mer avancerade 7 bga än i classic. Du står ju mest still å kör din rotation i många av bossarna på classic. Men visst, anser man att wow endast handlar om att lvla å skaffa kassa epics så är bfa jätte enkelt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

SHIT vilken strömförbrukning det va på 590 SLI, ska man behöva ha ett kärnkraftverk för 2 sånna kort eller? Lär ju bli fler Fukushima katastrofer i världen i så fall!

Permalänk
Medlem

Någon som har koll på hur Blizzard kollar bottar?

Skrev min egen anti-afk console app och den funkar prima men vill inte bli bannad dock.

Visa signatur

I7 7700k 4,8GHZ | Asus Strix 1080TI 2000Mhz | Corsair Vengeance RGB DDR4 3100mhz| Gigabyte GA-Z270X-Ultra Gaming | Corsair RM850i 850W. AOC AG271QG.

Permalänk
Medlem

Jobbigaste med classic nu är att alla är runt samma lvl så "loot" quests blir väldigt långa Som att plocka oats i Westfall första questet. Så lång tid att göra färidgt,

men känns att mobs spawnar snabbare än vad de gjorde back in the days? Tycker mobs spawnar fort.

***
Första lvl 60 har kommit nu, 3 dagar och 10h. Galet. men boostad som satan

Undra när Method får ner Ragnaros

Permalänk
Medlem

Ja inte är WoW Classic speciellt svårt... det är mest bara tanklöst nötande om och om igen. Just nu är det dock till största del en evig väntan. Än är det för mycket folk i questområdena.

Permalänk
Medlem
Skrivet av downup:

Jobbigaste med classic nu är att alla är runt samma lvl så "loot" quests blir väldigt långa Som att plocka oats i Westfall första questet. Så lång tid att göra färidgt,

men känns att mobs spawnar snabbare än vad de gjorde back in the days? Tycker mobs spawnar fort.

***
Första lvl 60 har kommit nu, 3 dagar och 10h. Galet. men boostad som satan

Undra när Method får ner Ragnaros

Ja, det är definitivt INTE classic spawn rate.

Visa signatur

A flexible hammers allow for more kinetic energy.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zachtionman:

Du kan ju skaffa dig den analog-automatiska-anti-AFK-fågeln

https://i.ytimg.com/vi/9ZP3k_4XBFY/hqdefault.jpg

Jag lade mobilen på en av pilarna så den var intryckt och skärmen snurrade som aldrig förr, fick ingen timeout på 40min iaf haha