[AVSLUTAD] OÖPPNAT - Sennheiser HD 58X Jubilee & FX Audio DAC-X6

Permalänk
Medlem

[AVSLUTAD] OÖPPNAT - Sennheiser HD 58X Jubilee & FX Audio DAC-X6

Säljer ett helt splitterny, oöppnad finlyssnar-kit som funkar fantastiskt till både musik och de funkar alldeles utmärkt att gejma på!! Säljes för jag snubblade över ett par HD650 + DAC medan jag väntade på dessa. Testar att sälja nu. Givetvis kompletta med kvitto och hela faderullan.

Massdrop x Sennheiser HD 58X Jubilee Headphones
Drop.com (tidigare Massdrop) har gjort en version i samarbete med Sennheiser och det är antagligen de mest prisvärda lurarna på marknaden. De är mer lättdrivna än de större modellerna som HD 660 och rekommenderas starkt, även till gaming. Enligt Z-Review är det samma hörlurar som HD660 som kostar $500!

Z-Review är för övrigt en av internets guldklimpar. Fantastiska, ärliga, sjuka och kompetenta recensioner av hörlurar, stärkare och annan hifi. Se recension och jämförelse med HD660 här: https://youtu.be/qE22dZ_jiyU

Nypris 1.520 kr + 457 kr tull och moms.

Budstart: 1500 kr

FX Audio DAC-X6 HiFi Optical/Coaxial/USB Digital Audio Amplifier DAC Decoder Black

Färg: Black. En av de mest prisvärda DAC:arna under $100. Köpt från Amazon.de

Se recension här: https://www.youtube.com/watch?v=17d5L5bcKvA

Nypris: 714 kr

Budstart: 500 kr

För en smidig affär

  • Skickas med Postnord skicka lätt spårbart eller hämtas i Norra Djurgårdsstaden, Stockholm)

  • Köparen betalar frakt i förskott (referenser finns)

  • Swish only

  • Inga bud via PM

  • Inga bud på båda sakerna som paketpris

  • Förbehåller mig rätten att inte sälja om pris eller köpare inte känns rätt

Tack

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Massdrop x Sennheiser HD 58X Jubilee Headphones : 1000:- + fräkt

Permalänk
Medlem

Startar 500 upphämtning på DACen

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

1500kr+frakt för HD58X

Visa signatur

Dator: AMD Ryzen 5800X | Arctic Freezer II 280 | Arous X570S Pro AX | 2x16GB Hyper X Fury DDR4 3600MHz | 980 PRO 1TB | EVGA 3080 FTW Ultra | Fractal Design Torrent | Enermax Revolution 1050W | Win 10 PRO | Asus PG279Q
Server: HP Microserver Gen8 | Intel Xeon E3-1260L | 16GB DDR3 ECC | 240GB SSD | 2x8TB WD White Label | TrueNAS

Permalänk
Medlem

Vart i Stockholm finns det?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@kalle_1: Det står Norra Djurgårdsstaden i annonsen.

Permalänk
Medlem

1600+frakt för lurarna

Permalänk
Medlem

Hej alla och tack för buden

Stänger budgivningen imorgon onsdag 21:00 då jag ändå inte har tid att skicka något innan.

@Broder Truck leder med 1600 kr för lurarna
@Gawgizz leder med bud på 500 kr för DACen

Permalänk
Avstängd

saw that there is no microphone...have to remove my bid. thanks

Permalänk

FX Audio DAC-X6, budar 600+frakt!

Visa signatur

Cpu: 8700k | Gpu: 2080 Duke OC | Ram: 32gb 3000Mhz Corsair lpx | MB: PRIME Z370-A
Psu: Straight Power 11 750W | Chassi: Fractal Design R6 |

Permalänk
Medlem

Ånej :c
Jag drar mig ur budgivningen men flörtar med att jag kan hämta redan idag för en femhundring om det lockar.
Var grymt sugen men börjar idag plugga heltid i 4år så vågar inte börja ta ut svängarna med pengar redan första veckan

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gawgizz:

Ånej :c
Jag drar mig ur budgivningen men flörtar med att jag kan hämta redan idag för en femhundring om det lockar.
Var grymt sugen men börjar idag plugga heltid i 4år så vågar inte börja ta ut svängarna med pengar redan första veckan

Skickades från m.sweclockers.com

Sorry, högst bud kommer vinna såvida det inte finns skäl för, t ex dålig feedback i referenstråden. Har ju emballage kvar så skicka är inte så bökigt. Lycka till med studierna!

Permalänk
Medlem

Å där är budgivningen över. Stort tack för alla buden!

Vinnarna är:
X6 DAC - @Skippyyy_ 600 kr + frakt
HD58X - @Broder Truck 1600 kr + frakt

PM kommer med detaljer!