Damma ur datorer - någon som testat liknande?

Permalänk
Medlem

Jag köper alltid 2st luft på burk och ställer datorn i balkongen och bara kör för fullt. Städar kanske en gång per år.

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: S21 Ultra/S10+(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trunk:

Är de verkligen sämre än en tryckluftsburk om man har rätt munstycke? I så fall måste de vara redigt kassa...

Nej dom är inte sämre.
Har ni själv från jula, tanklös kompressor.
Fungerar bra för ren låsning, är tom ett sånt munstycke som följer med.
Han tänker nog på dom här riktigt små dom duger bara till pumpning, dom går ofta på 12v (bil) eller 18v (batteri)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem
Skrivet av zogez:

kolla länken..

Jag har visserligen noll koll på sånt här men eftersom ts var väldigt tydlig med att han inte ville ha en kompressor samt att han länkade till en produkt han kunde tänka sig köpa så utgick jag från att de var tillräckligt olika för att inte tillhöra samma produktkategori.

Så... syftade du på något annat eller lyckades du precis med att vara en dryg jävel utan någon poäng?

Skrivet av Molotov:

Nej dom är inte sämre.
Har ni själv från jula, tanklös kompressor.
Fungerar bra för ren låsning, är tom ett sånt munstycke som följer med.
Han tänker nog på dom här riktigt små dom duger bara till pumpning, dom går ofta på 12v (bil) eller 18v (batteri)

Skickades från m.sweclockers.com

Gött. Då håller jag fast vid mitt tips om att ts borde skaffa en sån

Permalänk
Medlem

Precis den jag har köpt. Funkar fint, enda nackdelen är väl ljudnivån, men det får man stå ut med.

Kan köras i blåsläge också.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk

@Molotov: Tack! Den är en av kandidaterna.

@Trunk: Tack för tipset! Inte för att det har något med tråden att göra, men jag är faktiskt en tjej, hehe. Kändes lite skumt när du skrev "han".

@mrgaffe: Bra att veta, tack!

@xxargs: Tack för informationen!

@Poppu-chan: Okej, tack!

@backfeed: Den är lite dyrare än dom flesta andra varianterna, men bra att veta att den fungerar bra.