Smartwatch som man kan ändra Spotify låtar

Permalänk
Medlem

Smartwatch som man kan ändra Spotify låtar

Tjena alla

Jag är ute efter en smartwatch som är enkel och duglig för ändra låtar på Spotify, utan att ta upp telefonen. Jag jobbar mycket ute och använder bluetooth headset. Men Spotify finns på telefonen.

Allt med tränings trims trams bryr jag mig inte om. Kan ni rekommendera en smartwatch? Gärna billig som möjlig

Max 1500kr

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x - MSI GEFORCE RTX 4080 16GB - Corsair 32GB ram (3200mhz) - Crucial M2 1TB - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - Corsair 850w Gold Corsair v2

Permalänk
Medlem

Kronaby, de är inte bland det billigaste klockorna man kan köpa. Men det är en riktig klocka med smarta funktioner, bland annat den funktion du söker.

Kronaby

Visa signatur

PC1: Prime Z390-P I5 9400F 32GB RTX2060 MP510 W10Pro
PC2: P7H55E I5 760 Radeon 6870 1GB XMS3 16GB W10Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xynter:

Kronaby, de är inte bland det billigaste klockorna man kan köpa. Men det är en riktig klocka med smarta funktioner, bland annat den funktion du söker.

Kronaby

Oj de va dyra. Finns billigare. Huawei eller Moto 360?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x - MSI GEFORCE RTX 4080 16GB - Corsair 32GB ram (3200mhz) - Crucial M2 1TB - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - Corsair 850w Gold Corsair v2

Permalänk
Medlem

@Frantz3n: Xiaomi Mi Band 4 kan du byta låt på Spotify med. Under 500kr, ca en veckas batteritid. Du kan dock inte välja vilken låt utan bara föregående/nästa och start/stop. Kanske går det även på föregångaren Mi Band 3 också som är lite billigare, har dock inte provat själv så vet inte om så är fallet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kiane:

@Frantz3n: Xiaomi Mi Band 4 kan du byta låt på Spotify med. Under 500kr, ca en veckas batteritid. Du kan dock inte välja vilken låt utan bara föregående/nästa och start/stop. Kanske går det även på föregångaren Mi Band 3 också som är lite billigare, har dock inte provat själv så vet inte om så är fallet.

Usch den va gräsligt ful

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x - MSI GEFORCE RTX 4080 16GB - Corsair 32GB ram (3200mhz) - Crucial M2 1TB - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - Corsair 850w Gold Corsair v2

Permalänk
Medlem

Begagnad Samsung galaxy watch kan du nog få för 1500:-.
Fixar spotify

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Xynter:

Kronaby, de är inte bland det billigaste klockorna man kan köpa. Men det är en riktig klocka med smarta funktioner, bland annat den funktion du söker.

Kronaby

De var snygga och jag som aldrig ens varit intresserad av en smartwatch eller klocka direkt tittade vidare även om de var lite dyra.
Någon som är helt OT, varför kan inte en svensk sida som denna ha möjlighet att visa svensk text på hemsidan, borde inte vara så struligt men jag kanske är ute och cyklar.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av FreddyL:

Begagnad Samsung galaxy watch kan du nog få för 1500:-.
Fixar spotify

Vill ha en ny. Borde finnas en skaplig för max 1500.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x - MSI GEFORCE RTX 4080 16GB - Corsair 32GB ram (3200mhz) - Crucial M2 1TB - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - Corsair 850w Gold Corsair v2

Permalänk

Xiaomi Amazfit Pro - 700kr

Bra för spotify

Permalänk
Medlem

Slå flera flugor i en smäll, köp en träningsklocka där du kan lagra spotifylåtar. På så sätt slipper du ha med mobilen på träningspasset, det räcker med ett par BT lurar.

Kolla in Garmins klockor, dom har stöd för ovan funktion. Dom som kan lagra heter Music.

Edit:

Såg precis att du inte ville ha något träningstrams, men Garmin är mer än bara träningsklockor och så håller dom rätt bra.

Permalänk
Medlem

Fossil hybrid

Hej! Jag skulle rekommendera någon hybrid variant från fossil om du gillar hur kronaby ser ut,

https://www.elgiganten.se/product/wearables-och-traning/smart...

Permalänk
Medlem

https://www.loparshop.se/garmin-vivomove-hr-sport.html

Bra batteritid, musikhantering, loggar aktivitet och puls och är sannolikt bättre byggd än plastklockorna för någon tusing.

Några av Garmin klockorna har även Garmin Pay som några banker börjat stödja. Har inte testat den funktionen själv men det verkar funka liknande samsung och Apple pay, kanske en funktion som man inte tänkt på men som kan vara trevlig.

Edit: Denna klocka som jag föreslog har INTE Garmin Pay.

Permalänk
Medlem
Skrivet av reverend benny:

https://www.loparshop.se/garmin-vivomove-hr-sport.html

Bra batteritid, musikhantering, loggar aktivitet och puls och är sannolikt bättre byggd än plastklockorna för någon tusing.

Några av Garmin klockorna har även Garmin Pay som några banker börjat stödja. Har inte testat den funktionen själv men det verkar funka liknande samsung och Apple pay, kanske en funktion som man inte tänkt på men som kan vara trevlig.

Edit: Denna klocka som jag föreslog har INTE Garmin Pay.

Jag är inte intresserad av träning.
Dock så köpt jag en Samsung gear 3 frontier. Gick på 2200kr.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x - MSI GEFORCE RTX 4080 16GB - Corsair 32GB ram (3200mhz) - Crucial M2 1TB - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - Corsair 850w Gold Corsair v2