Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

oneplus 7 med abonnemang?

När brukar de dyka upp hos våra standard comviq tele2 osv..?
Vill ha one OP 7 pro.
Danke

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Inaktiv

Jag köpte en på fyndvara hos Netonnet men den va helt försluten som ny och ej öppnad.
Endast 5mm skadat hörn på emballaget.

https://www.netonnet.se/art/fyndvaror/telefon-och-gps/oneplus...

Permalänk
Medlem

@anon298854: nice. Men ja tänkte mer på bra abonnemang erbjudanden som man kan få hos telefonihandlarna.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Tyvärr så har oneplus gått lite ut och in ur Teleleverantörernas butiker. I dagsläget är det bara halebop som har den. Bra leverantör som använder Telias nät

Visa signatur

.:Cpu:. AMD Ryzen 9 5950x 3.4GHz:. .:Motherbord:. Asus ROG strix X570-I .:Ram:. 32 GB .:SSD M.2 1TB .:Gpu:.ASUS GeForce RTX 2070 SUPER 8GB ROG STRIX GAMING OC 2560 x 1440 (144Hz), .:OS:. Windows 10 Pro 64-bit .:Chassi:. BitFenix Prodigy M .:Skräm:. Main Acer 24" Predator XB241YU Second Viewsonic VX2268wm 120Hz

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

@trollhattan: inte riktigt samma sak.. Lägga till ett abonnemang kan jag göra själv

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Nima2001:

@trollhattan: inte riktigt samma sak.. Lägga till ett abonnemang kan jag göra själv

Varför skulle de inte va samma sak du kan välja förhöjd avgift hos Netonnet också

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@trollhattan: ser bara ut att vara ren avbetalning av mobil o abonnemang..

Mina bästa telefoner har jag köpt på kampanjer på comviq tele2 tre ..
Finns väl inget utrymme där att göra något med varken abonnemanget eller paketpriser. Då kan ja lika gärna casha telefonen och köra på tex. Hallon för bästa totalpris.

Visa signatur

Citera för svar!