Ark survival servrar?

Permalänk

Ark survival servrar?

Hej! tänkte kolla med er alla hur det ligger till med Ark survival: Evolved servrar? alltså om det finns någon samlad tråd här som man kan kika igenom för att hitta servrar?

Hittade några olika trådar, men ingen "gemensam" men kanske inte finns här? Hur som helst får ni gärna ge tips på servrar som är stabila, låg ping, hostad i sverige (helst sthlm)

Hittade denna:

Svensk ark server

Som jag spelat på, men nu blev den wipad.. Så tänkte kolla om någon har något tips på andra servrar som kanske är mer aktiva och nyligen wipead haha Och vad menas med "auto capacity" tänkte om det är någon speciell term i spelet, började spela för någon vecka sedan, hehe...

Helst gärna mer normala rates, dvs inte överdrivet och man får "allting" direkt.. och extra bonus, hardcore om det finns (?)

Permalänk
Medlem

Ark

Tjena! inte många svar du fått. Tänkte iaf tipsa om Enzure. De driver 3 servrar med en del mods och ökad Xp, tame... Jag har spelat på dem i snart ett halvår och de är jättebra. Finns discord och bra community. Just nu spelar jag på Ragnarok med Extintion core modden.

Visa signatur

Fractal R5 | MSI B550-a PRO | 3900x@PBO | Noctua D15 | G.Skill Trident Z Neo@3.7GHz | Asus 1080ti | Evga SuperNOVA 750 G2 80+ Gold |1TB 970 EVO |0.5TB 980 PRO | 240GB OCZ, 6TB WD RED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hagge84:

Tjena! inte många svar du fått. Tänkte iaf tipsa om Enzure. De driver 3 servrar med en del mods och ökad Xp, tame... Jag har spelat på dem i snart ett halvår och de är jättebra. Finns discord och bra community. Just nu spelar jag på Ragnarok med Extintion core modden.

Tja Hagge84 inte känner du möjligtvis admin på dom servrarna?, spelat på deras 7-map cluster men dom försvinner titt som tätt från listan å blir borta allt från 2 till 24+ timmar annars är de ett kanon cluster😀

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hagge84:

Tjena! inte många svar du fått. Tänkte iaf tipsa om Enzure. De driver 3 servrar med en del mods och ökad Xp, tame... Jag har spelat på dem i snart ett halvår och de är jättebra. Finns discord och bra community. Just nu spelar jag på Ragnarok med Extintion core modden.

Jo sen skulle jag/vi vilja joina Discord å eventuella andra communitys men hittar inte reda på dom