Livekort.se - Någon som testat?

Permalänk
Medlem

Köpte Fallout 76 därifrån igår. Ångrar jag mig så är det i vart fall inte butikens fel, hade min kod på mailen efter typ 5 minuter.

Permalänk

Har köpt utan problem.

Permalänk
Skrivet av Slinger:

Jag såg precis den här sidan och undrar om någon här på Sweclockers har handlat från dem? Är det koder till STEAM de säljer? Det står ju bara koder... eller är det för bra för att vara sant?

https://livekort.se

Bra pris på tex COD BLOPS 2 för futtiga 125kr jämfört med 39 euro på Steam..
https://livekort.se/call-of-duty-black-ops-2-pc?sqr=Call%20of...

Burkar köpa mina windows keys där

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flowjah:

@pre-dator: Småpengar? Kan ge dig några exempel.

Injustice 2 ultimate edition kostar ~130kr på Livekort. Ultimate editon finns inte på Steam, finns bara legendary edition där men ultimate edition är samma sak som att köpa basspelet + Ultimate pack DLC på steam vilket skulle kosta 90 euro på Steam store.

Middle earth: Shadow of war Silver edition kostar ~170kr på livekort. Silver edition finns inte heller på Steam men det är samma sak som att köpa basspelet + Slaughter Tribe Nemesis Expansion + Outlaw Tribe Nemesis Expansion vilket skulle kosta 70 euro på Steam store.

Det är nästan 1400kr dyrare att köpa båda spelen direkt från Steam store. Om ni som klagar är villiga att betala 1400kr extra för att känna er lite bättre så varsågoda, har handlat många spel i från Livekort och aldrig haft några problem. Livekort är en bra sida. Vad jag läst så har key sellers som dessa för det mesta inget med stulna kreditkort eller stula cd keys att göra överhuvudtaget även om det har hänt.

Kan tänka mig att det funkar liknande för de flesta key sellers och problemet i sådant fall skulle ju vara med sidor som G2A/Kinguin och deras marketplace om man inte köper direkt från G2A eller Kinguin utan från marketplace, att någon säljer stulna keys/köpta med stulna kreditkort där. Men Livekort har ingen marketplace, de säljer alla sina nycklar själva. De köper antagligen bara sina nycklar i bulk från länder där spel är billigare än här och vid promotions när spelen är billigare och/eller får de direkt från devs/publishers som vill nå sina performance targets. Står till och med på deras sida " Våra billiga priser är för att vi köper digitala koder i bulk till rabatterat pris som vi i sin tur skickar vidare till er, våra kunder. Förutom att vara billiga, kan du vara säker på att våra koder är 100% legitima eftersom de köps från officiella leverantörer."

"Warner Bros games are still wild wild west" Det han menar är ju alltså att WB games inte region lockar sina spel. Exemplen jag gav, Shadow of war och Injustice 2 är WB games. Så nycklarna kommer väl antagligen från Ryssland/Asien/Polen då antar jag men vad spelar det för roll, det betyder inte att de är stulna eller olagliga?

Vet du en sak; om du helt enkelt rånar en butik så kan du få spelen upp till 100% billigare!

Visst, olagligt som fan, men det verkar inte vara en särskilt viktig punkt för dig hursomhelst.

Men visst, en snubbe på internet sade att ett par sådana sidor var legitima, så det måste vara sant för absolut alla i hela världen.

Donald Trump är också världens bästa president. Det måste vara sant, han sade det ju!

Visa signatur

E6750 - XFX 9800GTX+ OC - Gigabyte GA-P35-DS3 - 2*1GB Corsair VS PC2-5300 - Samsung Spinpoint 400GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lcars:

Vet du en sak; om du helt enkelt rånar en butik så kan du få spelen upp till 100% billigare!

Visst, olagligt som fan, men det verkar inte vara en särskilt viktig punkt för dig hursomhelst.

Men visst, en snubbe på internet sade att ett par sådana sidor var legitima, så det måste vara sant för absolut alla i hela världen.

Donald Trump är också världens bästa president. Det måste vara sant, han sade det ju!

Det är inte olagligt att handla spel från grey market key resellers..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Mission SG GGX 2.0 - PSU: Corsair RM650x - GPU: Palit Geforce GTX1060 6GB Dual - Moderkort: Aorus by Gigabyte Z370 Gaming K3 - CPU: Intel Core i5 8600K@4.5ghz - Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO - TIM: Thermal Grizzly Kryonaut - RAM: Corsair Vengeance LPX Black DDR4 2x8GB (16GB) 3000mhz cl15 - Hårddiskar: KFA2 GAMER SSD L 240GB S11 + Toshiba P300 3TB 7200rpm 64mb cache

Permalänk
Medlem

Jag var nyss dum nog att köpa från denna hemsida utan att kolla upp deras rykte eller resesioner.
Köpte en product key som inte fungerade och när man kontaktar deras support så möts man av en vägg... De vägrar att hjälpa till utan säger bara att "vi ska kolla på det", lita på oss.

Jag kan inte rekommendera hemsidan då jag nyss blev av med 220kr men tack och lov att det inte va mer än så iallafall.

Permalänk

Gråsidor ska man inte handla från :).

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheNomad:

Jag var nyss dum nog att köpa från denna hemsida utan att kolla upp deras rykte eller resesioner.
Köpte en product key som inte fungerade och när man kontaktar deras support så möts man av en vägg... De vägrar att hjälpa till utan säger bara att "vi ska kolla på det", lita på oss.

Jag kan inte rekommendera hemsidan då jag nyss blev av med 220kr men tack och lov att det inte va mer än så iallafall.

Berätta gärna vilken nyckel du köpte. De flesta här har inte haft några problem med Livekort.

Permalänk
Medlem

Själv har jag alltid köpt Windows 10, office, antivirus osv ifrån ebay. Aldrig haft problem.

Permalänk
Medlem

Köpte Borderlands GOTY, tog runt 2-3 min innan jag hade koden på mailen, betalade med direktöverföring så inga extra avgifter.

Permalänk
Medlem

Köpte något spel där. Minns inte vilket dock. Kan ha varit Battlefront 2.

Fungerade bra hursomhelst!

Visa signatur

Målar och gör spel : )

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flowjah:

@pre-dator: Småpengar? Kan ge dig några exempel.

Fortfarande inga jättepengar, även om jag syftade på 100-lappar. Visst kan det blir så med specialpaket eller om man köper mycket. Men kanske bättre då att spara in på Monster och snus än att ljuga för sig själv (och andra) att G2A är legit.

Skrivet av Flowjah:

Här är en post om G2A och Kinguin från en kille på Neogaf:

Och här är en post av Sweclockers redaktion
https://www.sweclockers.com/nyhet/27835-spelutgivare-foredrar...

Permalänk
Medlem

@pre-dator: Jo fast vissa av problem som nämns har ju med att göra att G2A är en marknad där egentligen vem som helst kan sälja nycklar, och att de har svårt att kontrollera alla nycklar, vilket gör att de kan ha kommits över med stulna kreditkort eller andra metoder som inte är okej. Livekort är ingen öppen marknad där vem som helst kan sälja nycklar, de har en egen butik bara. Jag håller till viss del med och jag använder i stort sett aldrig sidor som livekort utan det har endast hänt ett fåtal gånger när prisskillnaden är jättestor och man inte hittar det till ett bra pris någon annanstans men jag håller mig oftast till steam sales eller andra legit sidor som humblebundle, greenmangaming, fanatical, indiegala etc. Brukar kolla https://old.reddit.com/r/GameDeals/ Där är det inte tillåtet med "grey market" sidor. Sen beror det väl på vad man menar med legit. Man får en nyckel och i de allra flesta fallen så funkar den, så för kunden är det väl legit. Sen kan det dock även hända att man får en nyckel som inte funkar eller att nyckeln dras tillbaka i efterhand om man har otur, det vet jag, men verkar vara ganska ovanligt ändå även om det händer. Missförstå mig rätt. Jag är inte en sån som tror eller tycker att "grey market" sidor är jättebra eller är helt legit och jag handlar själv nästan aldrig där. Men det funkar och jag gillar bara inte när det blir för mycket moralpredikan.

Visa signatur

Chassi: Mission SG GGX 2.0 - PSU: Corsair RM650x - GPU: Palit Geforce GTX1060 6GB Dual - Moderkort: Aorus by Gigabyte Z370 Gaming K3 - CPU: Intel Core i5 8600K@4.5ghz - Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO - TIM: Thermal Grizzly Kryonaut - RAM: Corsair Vengeance LPX Black DDR4 2x8GB (16GB) 3000mhz cl15 - Hårddiskar: KFA2 GAMER SSD L 240GB S11 + Toshiba P300 3TB 7200rpm 64mb cache

Permalänk
Medlem

Det har ju varit ett stort problem för utvecklare att folk har satt i system att få utvärderings ex gratis för att recensera och sedan sålt dem vidare på t.ex. G2A (eller livekort?) Den enda som förlorar då är ju utvecklare och utgivare. Om man verkligen gillar något spel kan det ju vara en bra ide att köpa direkt från dem som gjort det då vet man att man stöttar möjligheten till en eventuell uppföljare.

Permalänk

Scam

Jag köpte, som de efter lång mailkontakt sa var standard edition av Diablo 3, men när jag skulle installera expansionen så fungerade inte koden . Efter att jag läst att man måste ha standard edition för att expansionen ska fungera så förstod jag att det var inte den versionen jag hade. Men de hävdar hela tiden att jag har det. Så slutsatsen är att det är en bluff och de ljuger

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flowjah:

@pre-dator: Småpengar? Kan ge dig några exempel.

Injustice 2 ultimate edition kostar ~130kr på Livekort. Ultimate editon finns inte på Steam, finns bara legendary edition där men ultimate edition är samma sak som att köpa basspelet + Ultimate pack DLC på steam vilket skulle kosta 90 euro på Steam store.

Middle earth: Shadow of war Silver edition kostar ~170kr på livekort. Silver edition finns inte heller på Steam men det är samma sak som att köpa basspelet + Slaughter Tribe Nemesis Expansion + Outlaw Tribe Nemesis Expansion vilket skulle kosta 70 euro på Steam store.

Det är nästan 1400kr dyrare att köpa båda spelen direkt från Steam store. Om ni som klagar är villiga att betala 1400kr extra för att känna er lite bättre så varsågoda, har handlat många spel i från Livekort och aldrig haft några problem. Livekort är en bra sida. Vad jag läst så har key sellers som dessa för det mesta inget med stulna kreditkort eller stula cd keys att göra överhuvudtaget även om det har hänt.

Här är en post om G2A och Kinguin från en kille på Neogaf:

'll try and elaborate to clear things up as there is so much confusion about key sellers.
The 2 biggest are G2A and Kinguin-Group, both originally Polish companies although in the past they were registered in Hong Kong and Operating from Poland.

Kinguin is owned by VIWA Entertainment: http://viwa.me/en/
They run sites like Kinguin and many localised portals like fast2play, acheterlecle etc.

I supply both G2A and VIWA. For bigger releases like MGSV our business does like 50.000 - 80.000 units. Smaller releases a few thousand on Day 1.
I buy directly from ALL publishers. I do not exclusively sell games but other stuff as well like merchandise, computers, sporting goods , jewelry. We basically trade all kinds of goods. If there's demand we supply.

How they got big:

As everybody is aware of there was a huge price discrepancy between western boxed retail games and Polish/Asian and Russian retail games. The fact that publishers didnt region lock game keys at the start gave G2A and VIWA a big advantage.
Also there was a VAT Loophole. In Europe non-EU companies selling digital goods to EU consumers didn't have to pay VAT. G2A and VIWA profited enormously from this as they registered in Hong Kong and had a 20% (VAT) extra margin to price lower than competitors.
This was completely legal until last january. Cheaper games + no VAT in the early days = very cheap games.

As the EU got its shit together by by introducing this new law (VAT MOSS) last january:

http://ec.europa.eu/taxation_customs/taxation/vat/how_vat_wor...

and Publishers locking down on retail pricing or locking keys out in western territories G2A and Kinguin saw their current businessmodel on shaky grounds.
Regarding region locked keys, EA games nowadays for example are all region locked, Warner Bros games are still wild wild west. EA games prices are fairly stable but Warner Bros is shit, you can get a key within a week of release for 10 euros.

What G2A and Kinguin both did was change their businessmodel instead of selling the keys they created a marketplace a la eBay and Amazon marketplace. Take a average 10% commission of every sale. All older titles are available on these marketplaces. As far as i know G2A and Kinguin-group only sell new games which havent been released yet, which they buy for me.

Kinguin allows pre-orders for marketplace sellers but on their own sites they sell their own stock, which could be sourced from me. G2A locks out all other marketplace sellers for Pre-order titles. So basically all the pre-orders on G2A are sold by G2A, which i sometimes supply.The following question that arises is how can i supply titles to G2A/Kinguin which still allows G2A/Kinguin to sell for below marketprice?

Ladies & Gentlemen: The publishers allow me to.

In the EU almost every publisher has its own local branche. EA UK, EA France, EA Germany, EA Spain etc. Each of these offices have performance targets for each title. Local offices opt to sell me games at dealprices at bulk qty's if they do not reach their sales target.

For example for a certain MMORPG releasing soon, we sold an extra few thousand to G2A at a special lower market price given me by the local publisher.
The title didn't meet their pre-order targets but they needed to reach HQ targets. Local publisher calls me, i need to sell xxxx units more, what can you do at what price?
The local offices dont want to know who i am selling it to as it could put them in a nasty situation as they disrupt (global) marketprices. Ignorance is bliss for them.

Marketplace is a different monster. Kinguin and G2A are dealing with an influx of suppliers whose sources can not be tracked. Keys could be stolen etc.
How G2A/Kinguin deals with them is their own. However for they games i supply i can confidently say they are 100% legit. I made a lot of money off you guys ^_^

If there are more questions just let me know i'll try to anwser them."

Kan tänka mig att det funkar liknande för de flesta key sellers och problemet i sådant fall skulle ju vara med sidor som G2A/Kinguin och deras marketplace om man inte köper direkt från G2A eller Kinguin utan från marketplace, att någon säljer stulna keys/köpta med stulna kreditkort där. Men Livekort har ingen marketplace, de säljer alla sina nycklar själva. De köper antagligen bara sina nycklar i bulk från länder där spel är billigare än här och vid promotions när spelen är billigare och/eller får de direkt från devs/publishers som vill nå sina performance targets. Står till och med på deras sida " Våra billiga priser är för att vi köper digitala koder i bulk till rabatterat pris som vi i sin tur skickar vidare till er, våra kunder. Förutom att vara billiga, kan du vara säker på att våra koder är 100% legitima eftersom de köps från officiella leverantörer."

"Warner Bros games are still wild wild west" Det han menar är ju alltså att WB games inte region lockar sina spel. Exemplen jag gav, Shadow of war och Injustice 2 är WB games. Så nycklarna kommer väl antagligen från Ryssland/Asien/Polen då antar jag men vad spelar det för roll, det betyder inte att de är stulna eller olagliga?

Bla bla bla här är Windows pro för 200 spänn.

Vilket är konstigt då Microsoft inte säljer dessa för det priset till privatpersoner... Och Jo, det har visats att många nycklar är stulna. Vi har haft många trådar om det redan dock.

Konstigt att personer som aldrig skulle köpa stulna fysiska föremål inte har några problem med digitala. Men, tillfället gör tjuven sägs det ju så rannsaka er själva innan ni kritiserar organiserad brottslighet i framtiden. Deras pengar kommer från de godtrogna och hycklarna.

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Medlem
Skrivet av f0u:

Köpte precis därifrån, en windows 10 pro license och det fungerade klockrent. Tog 5 min och bara att aktivera via inställningar / aktivering.

Så här i efterskott.. Fungerar din windows 10 licens fortfarande ?
Många har haft problem med att dessa "billiga" licenser upphör att fungera efter veckor, Månader eller år..

Så det vore intressant med ett svar så här några år efteråt.
(anledning till att jag bumpar tråden).

Permalänk
Medlem
Skrivet av oldfart:

Så här i efterskott.. Fungerar din windows 10 licens fortfarande ?
Många har haft problem med att dessa "billiga" licenser upphör att fungera efter veckor, Månader eller år..

Så det vore intressant med ett svar så här några år efteråt.
(anledning till att jag bumpar tråden).

Jag har en licens ifrån 2016, och en ifrån 2019 och ingen av dessa har varit några problem med.

Det enda jag sett är att användare inte förstått att licensen är bunden till moderkortet, och när de byter
så blir de arga att licensen inte fungerar längre.

Men mycket möjligt att några personers licens inte fungerar längre, inget jag har sett själv dock.

Visa signatur

I5 9600k@stock / Cooler Master Evo 212 / Gigabyte Z390 Gaming X / Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 3000MHz / MSI RTX2070 Gaming Z / EVGA 550 BQ / Asus VG27BQ 27" 165Hz

Ryzen 5 5600x@stock / Asus Rog Strix X570-E Gaming / Corsair Vengeance RGB Pro 16GB 3600MHz CL18 / MSI RTX3070 Suprim X / BeQuiet Pure Power 11 600W / Asus VG278Q 27" 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flibbertigibbet:

Gråsidor ska man inte handla från :).

Inte heller anlita företag som använder billig arbetskraft..ex. byggföretag, Fraktbolag mf.. Så undvik postnord och andra oseriösa företag som utnyttjar billig arbetskraft från EU som saknar kollektivavtal då de arbetar åt ex. postnord mf.

Antar att det är dessa du menar också ?

Microfoft tar bortåt 2000:- för wndows 10 pro som snart är utdaterat iom windows 11
DET är inte rimligt

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av oldfart:

Microfoft tar bortåt 2000:- för wndows 10 pro som snart är utdaterat iom windows 11
DET är inte rimligt

Mjo, fast du får ju Windows 11 gratis om du köper Windows 10 (eller 7 eller 8), så att det snart är utdaterat är ganska irrelevant.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem
Skrivet av talonmas:

Bla bla bla här är Windows pro för 200 spänn.

Vilket är konstigt då Microsoft inte säljer dessa för det priset till privatpersoner... Och Jo, det har visats att många nycklar är stulna. Vi har haft många trådar om det redan dock.

Konstigt att personer som aldrig skulle köpa stulna fysiska föremål inte har några problem med digitala. Men, tillfället gör tjuven sägs det ju så rannsaka er själva innan ni kritiserar organiserad brottslighet i framtiden. Deras pengar kommer från de godtrogna och hycklarna.

Det är väl snarare så att folk inte säger nej till en elektriker som jobbar svart i huset eller att en bilverkstad fixar bilen svart..Rörmokaren som kommer en helg och fixar en översvämning utan kvitto. Liknelserna är många, lika många som de som inte säger nej till Svartarbete utan kvitton. Att jämföra med stulna föremål ? Snarare är det Svartarbetare som man borde jämföra med när det gäller dessa "grå" licenser. En del av dessa har ju Microsoft redan fått betalt för och vill nu ta betalt för en andra gång.

Företag köper licenser i 100-tal inte alla används men är redan betalda till Microsoft. Är det då fel att sälja dem till någon utanför företaget ? Eller till en annan firma som sedan säljer till privatpersoner ? Eller sälja licenser från skrotade företags datorer.
Anser du verkligen att Microsoft skall ta betalt fullt pris för samma licenser 2 eller flera gånger ? Är DET rimligt ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thomas:

Mjo, fast du får ju Windows 11 gratis om du köper Windows 10 (eller 7 eller 8), så att det snart är utdaterat är ganska irrelevant.

Microsoft's planer med win11 är väl att bädda för månadsbetalningar för licensen (alt 3,6 12 månader). Inte som nu att någon köper win10 och sedan "äger" sin kopia. Hela poängen med Microsoft's uppknytning till att alltid vara uppkopplad mot microsoft 24/7 är just att folk inte skall kunna använda win11 utan att ständigt vara i kontakt med Microsoft's servrar.

Folk kan snart inte göra något med sina windows utan att vara uppkopplad till Microsoft. Numera går det inte ens att lägga patiens utan att vara uppkopplad. Och värre lär det bli med win11.

Så jag förstår att Microsoft will att folk byter till 11:an och att det blir svårare för folk att använda de äldre versionerna.

Kör själv Linux till 90% men behöver tyvärr Windows för kompilering och testkörning och några Musik program som inte finns till Linux (ännu)

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av oldfart:

Microsoft's planer med win11 är väl att bädda för månadsbetalningar för licensen (alt 3,6 12 månader). Inte som nu att någon köper win10 och sedan "äger" sin kopia. Hela poängen med Microsoft's uppknytning till att alltid vara uppkopplad mot microsoft 24/7 är just att folk inte skall kunna använda win11 utan att ständigt vara i kontakt med Microsoft's servrar.

Finns det någon källa överhuvudtaget på det där (med betalningarna alltså)? Låter mycket mer konspiratoriskt än faktabaserat. Har inte hört något om det alls, och att de utannonserar det mindre än månad före release känns ju inte direkt sannolikt.
Sannolikheten att de gör om det efter release är ju förstås ännu mindre.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem

Tack @Slinger för att du tog upp angående Livekort.se
Utifrån vissa mer kritiska svar, känner jag att jag inte vill beställa något därifrån, om koderna visar sig vara stulna till exempel.

Då passar jag på att låna tråden till en fråga som kan vara lite OT, men det rör i alla fall koder, eller snarare presentkort.
Är Spotify-presentkort som säljs på Tradera legitimt att köpa, eller kan de vara stulna eller vara något annat skumt bakom? Visar några auktioner nedan.

https://www.tradera.com/item/343029/495409850/presentkort-kod...-
https://www.tradera.com/item/343029/495332055/spotify-premium...
https://www.tradera.com/item/343029/495375042/spotify-premium...-

Så här ser sökresultatet ut för tillfället på Tradera när jag söker på Spotify-Premium:
https://www.tradera.com/search?q=spotify%20premium

Visa signatur

Var rädd om vår planet och varandra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stoffelundgren:

Tack @Slinger för att du tog upp angående Livekort.se
Utifrån vissa mer kritiska svar, känner jag att jag inte vill beställa något därifrån, om koderna visar sig vara stulna till exempel.

Då passar jag på att låna tråden till en fråga som kan vara lite OT, men det rör i alla fall koder, eller snarare presentkort.
Är Spotify-presentkort som säljs på Tradera legitimt att köpa, eller kan de vara stulna eller vara något annat skumt bakom? Visar några auktioner nedan.

https://www.tradera.com/item/343029/495409850/presentkort-kod...-
https://www.tradera.com/item/343029/495332055/spotify-premium...
https://www.tradera.com/item/343029/495375042/spotify-premium...-

Så här ser sökresultatet ut för tillfället på Tradera när jag söker på Spotify-Premium:
https://www.tradera.com/search?q=spotify%20premium

Nåt fuffens måste det ju vara, men jag tror inte att dom är stulna. Köper man presentkort på typ ICA så måste dom aktiveras i kassan innan dom fungerar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Nåt fuffens måste det ju vara, men jag tror inte att dom är stulna. Köper man presentkort på typ ICA så måste dom aktiveras i kassan innan dom fungerar.

Det är sant. Tack! Då bör jag kunna köpa ett sånt med gott samvete.

Visa signatur

Var rädd om vår planet och varandra.