Permalänk
Medlem

Även jag intresserad av ett gaming X för 2200+frakt.

Permalänk

2100kr

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Budar 2200kr för en MSI GTX 1070 Armor OC, kan hämta vid odenplan

Permalänk
Medlem

Intresserad av 2st Armor för 4000 kr. Kan hämta vid Odenplan eller Centralen spelar ingen roll.

Permalänk

Känns som många budar och är intresserade men ingen som får svar? Vad är status?

Permalänk
Medlem

Budar 2000 + frakt för vilket som helst av korten.

Permalänk
Medlem

2200kr + frakt för ett gaming x

Mining är ju syntetisk last så det belastar korten hårdare än vad normalt spelande gör så det är därför miningkort ofta inte är eftertraktade.
Det är lite som att köra furmark 24/7

Visa signatur

Intel Core i7 4770k @ 4.6Ghz | Asus Z87-PRO | MSI GeForce GTX 980 Ti Gaming 6G | 4x8GB Kingston Fury Beast 1600Mhz @ 2000Mhz | Fractal Design Define XL R2 Svart | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 850 Pro 256GB | Western Digital 4TB | Western Digital Red 3TB | 2st AOC 24G2U skärm | EVGA Supernova G2 850W | Windows 10 Pro | Custom EK vattenkylning

Permalänk
Medlem

Jag gav upp och köpte ett 1060 6GB för 1300:- på Tradera. Drar därmed tillbaka mitt bud.

Permalänk
Skrivet av sfproduction:

Känns som många budar och är intresserade men ingen som får svar? Vad är status?

Jag svarar i PM på de som lägger intressanta bud i tråden eller i PM. Än så länge finns det kort av alla tre modeller kvar.

Permalänk
Medlem

2.2k + frakt

Permalänk
Medlem

Erbjuder 2000kr + frakt för ett armor.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

snälla kan jag få köpa grafikkort 2 st gtx 1070 ti gaming x snälla för en billig peng

snälla kan jag få köpa grafikkort 2 st gtx 1070 ti gaming x snälla för en billig peng
plus byte med min i5 4670k snälla

Permalänk
Medlem

Bjuder 4000kr för 2 st kort av samma modell; alternativt 5500kr för 3st kort där 2st är av samma modell.

Bor i Sthlm, jobbar i stan så kan mötas upp utan större problem och betala via Swish.

Visa signatur

Main | R7 5800x3d@4.45ghz | 128GB 3200mhz | 3TB NVME | GeForce RTX 4090
Secondary | i7 2600k@4.4ghz | 32GB 1866mhz | 2TB SSD | GeForce 1080ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dead-Inside:

Jag svarar i PM på de som lägger intressanta bud i tråden eller i PM. Än så länge finns det kort av alla tre modeller kvar.

Då är det svårt att veta huruvida 2000 kr + hämtning duger, men det är vad jag bjuder nu, för valfritt kort. Kan hämtas omgående.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Dator: *Censurerad av Jantelagen*

Permalänk

För allmän information vill jag meddela att följande kort finns kvar:
2x Gainward GTX 1070
5x MSI GTX 1070 Armor OC
1x MSI GTX 1070 Gaming X

Skrivet av Dead-Inside:

Hej på er,

Tycker väl att de här korten är värda mer än 2 000 kr. Som jag skrev i min annons så blir det dock billigare om ni vill köpa fler. Korten är i väldigt bra skick och kommer som sagt i originalkartong.

De flesta av er verkar intresserade av Gaming X korten. Jag kan säga att Armor OC-korten är de som har gått bäst för mig. För visso har jag använt dem för mining men det bör väl vara i alla fall någorlunda överförbart på gaming.

Skrivet av dwd:

Då är det svårt att veta huruvida 2000 kr + hämtning duger, men det är vad jag bjuder nu, för valfritt kort. Kan hämtas omgående.

Har i citatet ovan bemött detta tidigare. Det är fortfarande min inställning i skrivande stund.

Ska ta mig en funderare på ditt erbjudande och skulle jag ändra mig så hör jag av mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Peonsson:

Intresserad av 2st Armor för 4000 kr. Kan hämta vid Odenplan eller Centralen spelar ingen roll.

Jag köpte två kort av Dead-Inside som nu är använda en vecka och dom fungerar felfritt.

Permalänk
Medlem

Tjena. Är oerhört intresserad utav ett köp av någon av dina kort. Har precis börjat spela igen sen quake 3 tqckvare Apex legends. La precis ut en tråd om uppgradering på forumet och sen ser det här. En slump? Kanske vill du va hygglo. Har inte jättegott om pengar då jag studerar nu. Vill du byta? Ett GTX 970 plus lite imellan? är det 2k som gäller? Vilket kort skulle du ta om du satt i mina skor?
Tack på förhand. Bor i Stockholm så att möta dig å swisha/kontant blir inga problem. PMa gärna. Sitter på mycket prylar.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Köpte ett MSI 1070 Gaming X igår och hann testa den lite på olika spel, kortet fungerar riktigt bra!

Permalänk
Medlem

Om det fortfarande finns kort kvar så budar jag 2000kr för ett. Om mitt gtx 760 är av intresse kan jag slänga med den också

Permalänk
Medlem

@Dead-Inside: Har du några kvar? Tänkte om jag kan få något paketpris för runt 5 st.

Permalänk
Skrivet av TMG:

@Dead-Inside: Har du några kvar? Tänkte om jag kan få något paketpris för runt 5 st.

Det finns några få kort kvar. Har skickat PM.