Samsung Galaxy S7 Köpt 9 mars -17

Permalänk

Samsung Galaxy S7 Köpt 9 mars -17

Säljer min precis 2 år gamla Samsung Galaxy S7 köpt den 9 mars -17.

Bud startar på 1000kr. Köp nu pris 1500.

Kommer komplett med kartong, laddare och oöppnade hörlurar.
Endast microrepor på skärmen som inte syns vid användning och endast syns under stark belysning, från vissa vinklar och med skärmen avstängd.

Medföjer även skal från spigen.

Endast betalning via swish. Eventuell frakt betalas av köparen, annars går det bra att mötas upp i göteborgsområdet.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 900d PSU: Seasonic Prime Titanium 850W Moderkort: ASUS Maximus VIII Formula CPU: i7-6700k @4.8Ghz Kylning: Custom vattenkylning på CPU och grafikkort Ram: Corsair Vengeance 3000MHz 2x8GB GPU: Asus Strix 1080Ti OC

Permalänk
Medlem

Obs menar absolut inget illa , jag brukar hjälpa en tjej med hennes dator & mobilproblem
jag fick hennes felfria Samsung Galaxy S7 idag när hon uppgraderade hennes abonnemang hos 3 att gälla en S10, hoppas att du får ut det du önskar för din mobil

Permalänk

@It-nisse: Kul för dig! Förstår inte alls hur det är relevant i den här annonsen dock.

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 900d PSU: Seasonic Prime Titanium 850W Moderkort: ASUS Maximus VIII Formula CPU: i7-6700k @4.8Ghz Kylning: Custom vattenkylning på CPU och grafikkort Ram: Corsair Vengeance 3000MHz 2x8GB GPU: Asus Strix 1080Ti OC

Permalänk
Medlem

@Lyckokaka absolut inget illa ment men sett flera s7or på blocket för bättre skick än din för mindre $$,hur som haver önskar dig lycka med din annons !

Permalänk
Medlem

Jag bjuder 1000:- plus frakt

Permalänk

Då annonsen varit ute ett tag redan så avslutar vi den här och jag kontaktar Gorgonzola via pm.

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 900d PSU: Seasonic Prime Titanium 850W Moderkort: ASUS Maximus VIII Formula CPU: i7-6700k @4.8Ghz Kylning: Custom vattenkylning på CPU och grafikkort Ram: Corsair Vengeance 3000MHz 2x8GB GPU: Asus Strix 1080Ti OC