The Divsion 2 Voucher, 2st Original Xbox, Fujitsu Q510 Dator.

Permalänk
Medlem

The Divsion 2 Voucher, 2st Original Xbox, Fujitsu Q510 Dator.

Hej, dags att rensa lite.

1. Köpte en ny processor och fick en voucher på The Division 2. Det v ar tydlingen krångligare att lösa in än jag väntat mig. Får tyvärr dra tillbaka tills jag hunnit bygga burken Pris Köp nu 350 kr eller bud

2. Original Xbox med TSOP och 250 Gig disk om jag minns rätt. 2 handkontroller, ett spel. Disken är rensad, XBMC installerat. Bild och strömsladd. PrisKöp nu 250kr eller bud SÅLD

3. Original Xbox Crystal, chippad, endast konsoll och strömsladd. DVDläsaren kärvar lite men fungerar bra efter lite uppmärksamhet i form av en stadig knytnäve PrisKöp nu 100 kr alternativt följer med vid köp av den andra boxen. SÅLD

4. Fujitsu Esprimo Q510 nätt PC som agerat HTPC med Kodi inklusive fjärkontroll. Spelar upp fullHD utan bekymmer. 4K orkar den inte riktigt med.
Intel Core i3-2120T 2.6 GHz
Minne: 4GB DDR3 RAM-minne 1333MHz
Lagringsutrymme: 320GB
HDMI/DVI
Sitter även en Bluray läsare i av modell BD-5850H, tror t.o.m att den bränner Blueray. Har dock inte några BlueRays att testa med, endast använt DVDs.
Fresh Ubuntu install på den.
Pris Köp nu 750 kr alternativt bud från 400 kr

Jag har gjort flertalet här på sidan så referenser finns. Det vanliga jag säljer till vem jag vill när jag vill. Avhämtning och snabb affär prioriteras över att skickas. Kan lämnas av i Malmö/Lund området. Xboxarna är bra tunga så de skickar jag helst inte. Alla Bud i tråden, frågor går bra i PM.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Om det inte kräver nåt speciellt gpu att lösa in koden så bjuder jag 200kr för Division 2

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 3
Konsol Setup: LG OLED77CX |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Taft:

Om det inte kräver nåt speciellt gpu att lösa in koden så bjuder jag 200kr för Division 2

Noterat, vet du om man kan kontrollera det någonstans? Får inte klartext på det. Koden följde med en Ryzen 2400G.

Mvh

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Taft:

Om det inte kräver nåt speciellt gpu att lösa in koden så bjuder jag 200kr för Division 2

Skrivet av skånepojk_90:

Noterat, vet du om man kan kontrollera det någonstans? Får inte klartext på det. Koden följde med en Ryzen 2400G.

Mvh

Det krävs att du laddar hem ett program från AMD och defakto har en CPU ur den familjen som kampanjen gäller för - vilket är hela Ryzen gen 2xxx.
Lättast är att säljaren löser in AMD Rewards koden och genomför verifieringen och sedan lånar ut amdrewards.com -kontots inloggning så köparen sedan kan aktivera spelet is in klient.

Lite omständigt, men så är det med ”gratis spel” nu för tiden.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Livsnjutare 😎

Fujitsu Esprimo Q510

400 + frakt

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

150 kr + frakt för Xboxen

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Det krävs att du laddar hem ett program från AMD och defakto har en CPU ur den familjen som kampanjen gäller för - vilket är hela Ryzen gen 2xxx.
Lättast är att köparen löser in AMD Rewards koden och genomför verifieringen och sedan lånar ut amdrewards.com -kontots inloggning så köparen sedan kan aktivera spelet is in klient.

Lite omständigt, men så är det med ”gratis spel” nu för tiden.

Förstod ingenting av det haha. Ska jag skapa ett konto på amdrewards.com och tar koden av säljaren och löser in den där?

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 3
Konsol Setup: LG OLED77CX |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Medlem

250 för Division 2 om du hjälper med kontot.

Visa signatur

Fractal Design Define S Svart-Intel Core i5 6600K 3.5 GHz 6MB-MSI Z170A KRAIT GAMING 3X-Kingston HyperX 16GB (2x8GB) DDR4 2133MHz-ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX--1TB Samsung Spinpoint F3-OCZ TL100 240GB-EVGA Supernova G2 650W

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Det krävs att du laddar hem ett program från AMD och defakto har en CPU ur den familjen som kampanjen gäller för - vilket är hela Ryzen gen 2xxx.
Lättast är att köparen löser in AMD Rewards koden och genomför verifieringen och sedan lånar ut amdrewards.com -kontots inloggning så köparen sedan kan aktivera spelet is in klient.

Lite omständigt, men så är det med ”gratis spel” nu för tiden.

Tack för förklaringen, då måste jag bygga upp burken först. Får redigera annonsen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Fujitsu Esprimo Q510

400 + frakt

Noterat. Håller budgivningen öppen tills tisdag kl 21.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snakey:

150 kr + frakt för Xboxen

Tack för budet men den har tyvärr redan gått till köp nu pris.

Permalänk
Medlem
Skrivet av isorill:

250 för Division 2 om du hjälper med kontot.

Har redigerat annonsen, får tyvärr dra tillbaka försäljningen då jag inte hinner bygga burken så omgående. Tack för visat intresse.

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Fujitsu Esprimo Q510

400 + frakt

Du har rott hem en ny maskin. PM!