Permalänk
Medlem

AKRACING Overture

Tjenare, köpte för några veckor sedan en AKRACING Overture från Mediamarkt och var jättenöjd vilket jag fortfarande är i stort sätt. Dock har sitsen typ börjat glappa redan efter bara några veckor vilket oroar mig en del. Då stolen är så pass ny så borde det ju inte vara några problem, men man vet ju aldrig.

Jag har checkat alla skruvar under och det verkar som det är själva gasliften som typ böjer sig, är inte speciellt tung om man jämför med vad stolen ska kunna ta (Väger ~85-90KG) så det borde inte heller vara problemet. Vet inte vad som kan vara problemet och vet inte heller om detta är en giltig reklamationsanledning. Vad säger ni, borde man kontakta dem eller är det bara jag som är nojig?

PS. Hoppas att detta var rätt forum, flytta gärna tråden annars där ni anser att den passar.

/ Tack på förhand

Permalänk
Permalänk
Medlem

Ta bild på det och fråga i butiken eller mejla dem. Det låter som att det är något tillverkningsfel.
Reklamera.

Visa signatur

Apex FPS Boost Configs | Killing Floor 2 Configs
CPU: R7 5800X Cooler: H110i Mobo: X570 Aorus Master RAM: 4x8Gb 3600mhz CL14-14-14-28 Videocard: RTX2080S Strix AD PSU: HX1000i Case: Evolv Flow Edition Monitor: Acer XB270HU 165hz Gsync TN-panel